Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vittu mä oon pieni noob!! sain sitten sen mese viruksen koneelle vaikka luin koko ton ketjun läpi missä sitä varotellaan :david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david:
:david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david:
:david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::arvi::arvi::arvi::arvi:
:arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi:
:arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi:
:arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::david::arvi::david::arvi::david::arvi::david::arvi::david::arvi::david:
:arvi::david::arvi::david::arvi::david::arvi::david::arvi::david:

Dinholle repeilee aina :D
Hitto kun ei jaksais lähteä ulos kun noita ihmeen kaikenmaailman lakkipäitä sun muita töyhtöhyyppiä pomppii pitkin katuja niin innoissaan. Saakeli ei se ole nyt niin ihmeellinen asia:D Ollu koko päivän ulkona ja nyt niin väsyny eikä jaksa tehdä mitään

edit. ois kiva kun näkis mitä kirjottaa..

Ahh vetäsin kämpän verhot ja ovet äsken alasti kiinni ja ei haitannu yhtään vaikka naapurit näki. nyt lähti 24 marathon käyntiin ja sen parissa menee loppuilta. Ajatelkoon naapurit vaan rauhassa että mitäs hommia täällä harrastellaan... :D

Ahh vetäsin kämpän verhot ja ovet äsken alasti kiinni ja ei haitannu yhtään vaikka naapurit näki. nyt lähti 24 marathon käyntiin ja sen parissa menee loppuilta. Ajatelkoon naapurit vaan rauhassa että mitäs hommia täällä harrastellaan... :D
Mistäs sun naapurit tietää, vaikka sulla olis siellä nainen... :dance:

vittu mä oon pieni noob!! sain sitten sen mese viruksen koneelle vaikka luin koko ton ketjun läpi missä sitä varotellaan :david:
Otan osaa, Dinho. Mutta eikös se jotenkin niin mene, että tyhmyydestä sakotetaan.

Rupesiko sun ruutu sitten välkkymään, vai mitä kummaa siinä kävi?

Siihen avautu 2 meseikkunaa jotka oli läpinäkyviä. Tajusin oman tyhmyyteni ja vedin verkon alas samantien. Pariin osoitteeseen ehti tod. näk. mennä. Virustorjunta ei löytänyt mitään (Avast). En sitten tiedä mitä vittua tässä pitäis tehdä. Poistin jo mesen koneelta, ei varmaan auta..

Siihen avautu 2 meseikkunaa jotka oli läpinäkyviä. Tajusin oman tyhmyyteni ja vedin verkon alas samantien. Pariin osoitteeseen ehti tod. näk. mennä. Virustorjunta ei löytänyt mitään (Avast). En sitten tiedä mitä vittua tässä pitäis tehdä. Poistin jo mesen koneelta, ei varmaan auta..

Vaihdat mesen/sähköpostin salasanaa. Ei tehä siitä liian vaikeeta.

e. Ja mese takas senkin apina.

e2. Mutta missä keijot ratsastaa?

Iltaa, ja tervetuloa takaisin Robertto.

Iltaa vaan kaikille!

Enpä muista minä vuonna olisin viimeks ollu tän illan/yön kokonaan kotona, tässä on tulossa varmaan vanhaksi. Odotan innolla huomista darratonta aamua!

Eipä mulla muuta, jatkakaa.

Back
Ylös Bottom