Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois kyllä hyvä, vielä semmoset 4-6 luokan pikku perhovehkeet ja oikein keskittyny ilme :DNyyssölälle kahluuhousut jalkaan ja koskeen kalastamaan:D
Jos se katsoisi sitä palloa, niin kuvasta ei näkyisi niin hyvin, että nyt pelataan voimalla, vaan siinä voisi ihan hyvin olla joku aloitteleva golfaaja, joka ei vielä osu palloon.Onko noiden pakko olla juuri urheilua? .
No mikähän oli teeman nimi? Taisi olla wrong sport ja sitten kysytään miksi sen pitää olla urheilua? En tajua:wtf:Itsekkin mietin samaa ja saisihan siitäkin hyviä kuvia miten bodari pärjää eri ammateissa.
Väitinkö mä että ammateissa oleva bodari kuvat kuulusi tähän samaan kuvasarjaan? Ihan vaan uudeksi ideaksi lohkasinNo mikähän oli teeman nimi? Taisi olla wrong sport ja sitten kysytään miksi sen pitää olla urheilua? En tajua:wtf:
Juu väitit kyllä juuri niin edellisessä postissasi!Väitinkö mä että ammateissa oleva bodari kuvat kuulusi tähän samaan kuvasarjaan? Ihan vaan uudeksi ideaksi lohkasin
edit. Oli aikaisemmin huono lainaus. Olen tyhmä. Anteeksi
Ja varmasti kyseisessä lajissa on haittaa isoista lihaksista.:D
Ja miksihän muka?

Siis Nyyssölä tulee olemaan samoissa vermeissä läpi sarjan, ei mitään lajivaatteita päälle.