Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poltan vain ku otetaan kekee, ei muuten!!:D
Sikarit on asiaa!! Ai että ku ihan menee kahville ja siin pössyttelee cafe latten kanssa jonkun cafe creme sikarin ni ai ai ai!!Itelläni oli sama. -> Tulin järkiini ja lopetin senkin. Sikareita kyl tulee pöyssyteltyä joskus.
Nyt meni henkilökohtaiseksi, stana. :curs:Runkkaaminnen käyristää mulkkua. Kaveri kerto.
Lukuaineet ysiltä lähdettäessä 9,2...olen häviäjä...Mullapas oli ysiltä lähtiessä tokarissa keskiarvo 8,6. Ala-asteen kun lopetin sain keskiarvoksi 9,6. On hieman tullut numerot alas...
Se on totta parin jälkee nukuttaa mut lisää vaan naama ni virkistyt:dance2:Oi helkuta ku alkaa nukuttamaan hyvin ku parit bisset ottaa!
Se on totta parin jälkee nukuttaa mut lisää vaan naama ni virkistyt:dance2:
Kävin käyristämässä tietty..Mihis se Into-Tinto aka Dinholiina katos?
*Ajattelee Dinhoa ja hieroo nännejä*
Pääs kiinni. Mulla oli 7,2. kukahan tässä on väliinputoaja.Lukuaineet ysiltä lähdettäessä 9,2...olen häviäjä...
Jaa, luulin että sorruit taas pupujussukoiden nussuttamiseen kylmäkomerossa.Kävin käyristämässä tietty..

Mikä mikä mikä on kun ei messengeriin pääse..
Mullaki harkinnas oma kämppä!!:dance:Pistin saunan päälle, hitto että on mukavaa olla yksin kotona. Kesällä ehkä omaan kämppään:dance2: