Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei perse, tätä lukiessa tekee taas mieli lähteä vähän ottamaan! Just vannoin itselleni etten ota mitään ennen kuin pääsykokeet (ens keskiviikkona) on ohi. Ja sitten olis lauantaina kaverin synttärit jonka kunniaksi joutuu muutaman ottamaan. Siitä se kai taas lähtee :kippis1: Olen niin heikko :dance:

Ei perse, tätä lukiessa tekee taas mieli lähteä vähän ottamaan! Just vannoin itselleni etten ota mitään ennen kuin pääsykokeet (ens keskiviikkona) on ohi. Ja sitten olis lauantaina kaverin synttärit jonka kunniaksi joutuu muutaman ottamaan. Siitä se kai taas lähtee :kippis1: Olen niin heikko :dance:

Otetaa iso poika punsia jo tänää, mieli niin kovin halajaa! toimiston ikkunasta haikeasti tuijotan ulos paljasta nurmikkoa, siellä näen unelmissani sinut, olutta ja paikan viltillä minulle; hauistesi hellään huomaan nauttimaan elämän antimista.

Kyllä sitä itsekkin on varmaan viimeistään huomenna antauduttava alkoholin ja intohimojen maailmaan taas, ylppäripirkot ja ties keitämuita liikenteessä!

Nonnii ensipurasu:worship: nyt on päivän kivet nosteltu ja voi keskittyä viikonlopun viettoon:5:

Nonnii ensipurasu:worship: nyt on päivän kivet nosteltu ja voi keskittyä viikonlopun viettoon:5:
Sama.

Meinaatko tänä viikonloppuna valloittaa listan ykköstilan :D

No ei ny iha viel pysty nousee valtiaaks, mut katellaa tos loppuvuodesta uuvestaan:kippis1:
Hojo hojo sano nolla-Kojo! Prayer ja Weak tuntuu olevan T-A-U-K-K-I-tason kavereita eli tiukkaa rutistusta vaatii...

^ Jo JOO siihe tasoon ei pysty ikinä! Taukki on iha omaa luokkaa.. Jätkät on kyl aika kaukana viel mut katellaa?

^ Jo JOO siihe tasoon ei pysty ikinä! Taukki on iha omaa luokkaa.. Jätkät on kyl aika kaukana viel mut katellaa?
Ku yhdessä mennään ja porukalla tehdään niin hyvä tulee!!!

Vitun ihmiset, yksin joutuu dokaamaan.
Tuu tänne, mä dokaan sun kaa.
Muut frendit himmailee jotain huomisen geimejä ja töitä...vitut ku viinaa

No sepäse, apinat meinaa että huomenna ois jotain tärkeempää ku krapulointi. Kaljatkin loppuu stna.
...tana ku ei ihmiset osaa priorisoida...aamulla pari keikyä niin ei oo krapulaa, kaikkeen on lääke.

Puhut asiaa osku, kuten aina. Mä vietän aika paljon aikaa peilin edessä... mut hei, mä ymärrän mitä sä tarkoitat.

Tuo ei ole leikin asia.Mä en ymmärrä minkä takia sä vapaa ehtoisesti alat muuttua isäs kaltaseks vaikka sulla on realistiset mahollisuudet kirkkaaseen tulevaisuuteen.

Back
Ylös Bottom