Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämän illan aikana on kyllä ollu ajatukset jossakin ihan muualla kuin äikässä:jahas:

Kyllä passeli.

Voin muuttaa jos lupaat aina siivota.

Mua pyydettiin tekstiviestitse just saunomaan. Toiselle puolelle kaupunkia. Pitäis kuulemma pyöräillä sinne. Ei vitsi et on olemassa typeriä ihmisiä.

Voin muuttaa jos lupaat aina siivota.

Mua pyydettiin tekstiviestitse just saunomaan. Toiselle puolelle kaupunkia. Pitäis kuulemma pyöräillä sinne. Ei vitsi et on olemassa typeriä ihmisiä.

Kyllä aina, mutta en usein.

Noh, mitäs typerää saunomisessa on?

Kyllä aina, mutta en usein.

Noh, mitäs typerää saunomisessa on?

Kerran-pari viikossa riittää :)

Ei saunomisessa mutta siinä, että toinen olettaa mun pyöräilevän tähän aikaan, töiden jälkeen ja rikkinäisellä pyörällä sellaset 10-15km. Vain jotta saisin nauttia hänen hurmaavasta seurastaan ja lähteä aamulla ennen yhdeksää taas pyöräilemään.

Suoraan sanottuna vastakkaisessa sukupuolessa:D

Senkin hormonihiiri.

Ei saunomisessa mutta siinä, että toinen olettaa mun pyöräilevän tähän aikaan, töiden jälkeen ja rikkinäisellä pyörällä sellaset 10-15km. Vain jotta saisin nauttia hänen hurmaavasta seurastaan ja lähteä aamulla ennen yhdeksää taas pyöräilemään.

Ei se ehkä tiennyt, että sun fillari rikki on mennyt.

Ei se ehkä tiennyt, että sun fillari rikki on mennyt.

Tiesi kun kerroin.
Pitäis muuten korjauttaa se pyörä. Ollut paskana viime kesästä asti...

Back
Ylös Bottom