Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirwee nälkä...

Grillasin 400g possun filettä ja kolme valkosipuli/oliviöljy perunaa (+suolaa ja pippuria), kaksi tomaattia ja kaksi sipulia. Sitten vielä tein äkkiä yksinkertasta leipää (jauhoja, suolaa ja vettä) ja kypsensin sen grillissä. Kaiken huuhdoin alas kahdella litralla laitti-kokista... Kohta kahvia sitten keittämään.

On mullakin hyvä dietti taas...:jahas:

Grillasin 400g possun filettä ja kolme valkosipuli/oliviöljy perunaa (+suolaa ja pippuria), kaksi tomaattia ja kaksi sipulia. Sitten vielä tein äkkiä yksinkertasta leipää (jauhoja, suolaa ja vettä) ja kypsensin sen grillissä. Kaiken huuhdoin alas kahdella litralla laitti-kokista... Kohta kahvia sitten keittämään.

On mullakin hyvä dietti taas...:jahas:
AI SAATANA, MAISTUIS MULLEKIN:kuola:

Joo-o, mä taas en oikein muistanu ostaa mitään syömistä, joten hörpin sitten prodea sen sijaan. :jahas:

Huomenna kauppaan...

Mä vedän just jogurttia, kohta mennyt litran purkki. Vois liittää palan painikkeeks yhden mikropizzan. Sais painonkin nouseen tästä 75-76 kilosta. Pikku kesäbulkkia vois kokeilla ja jatkaa sitten lihotuskuuria syksyyn, että sais kunnon joulukinkut talveksi. Ei tulis niin kylmä.

Heh, mä puolestaan aattelin aloittaa elämäni ensimmäisen dietin tai ainakin keveämmän ruokavalion tuossa parin viikon kuluttua.

Mun pitäis mennä nukkumaan.. Huomenna pitää herätä tosi aikaisin ja univelkaakin on monelta yöltä. Ei kuitenkaan huvita, kun sitten kun aamulla herää kaikki on taas ihan perseestä.

Miks oon näin iloinen ja positiivinen tänään?

Oon sit Columbun kanssa samikset. Vituttaa jo valmiiks kaikki mitä on ens viikolla edessä. Kohta otan pankista lainaa ja perustan Brasiliaan baarin. saatana.

Sattuu selkään niin vitusti, että en taida saada tänään kuvia ittestäni. nyyh

Mä voin Dinho tulla sun kanssa pitään sitä baaria. Lämmintä on ja kauniit naiset on aivan kuumina meihin pohjoisen viikinkeihin, jotka valloitetaan ne komean miehekkäällä olemuksellamme. Joka päivä on bileet. Joka päivä on ilo ja onni. Joka päivä saa.

Ei helvettiläinen, keskiviikkona loppuu koulu... Taas! Ihan epätodenmukainen ajatus että vuosi on vierähtänyt.

Koulua käydään varmaan maailman tappiin asti! Vähänkö vituttaa kun joudun heti loman alkaessa menemään töihin todella paskalla palkalla, onneks on sitten ihan kunnon duunikin kesäksi.

Miks Janpa tuhlaat työhön nuoruutesi parhaat vuodet? Kyllä sit vanhempana vituttaa että tuli kesät painettua duunia eikä naisia. ;)

Miks Janpa tuhlaat työhön nuoruutesi parhaat vuodet? Kyllä sit vanhempana vituttaa että tuli kesät painettua duunia eikä naisia. ;)
Ajattelin samoin ku menin ekaa kertaa töihin 15vuotiaana, mut loppujen lopuks oli kannattavampaa mennä töihin edes hetkeks saa sit hiuka omaa rahaa ja voi viettää sit hieman rattosammin kesää!! Sit siin juhannuksen aikaan aina parin viikon loma:)
Heti kesäkuun puoles välis pitäis taas alkaa duunit muuttohommissa ja koko kesän jos töitä riittää!:whip:
Ja viikonloppuisin sitten :kippis1::dance2::zzzz:

Täytän töiden loppuessa sopivasti 18, sillon aukeaa ovet uusiin paikkoihin missä on naisia:D Ja en puhu nytten mistään porttolasta:D

Back
Ylös Bottom