Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saa ne jos kattoisit pelin pillinvihellyksen loppuun asti;) Sillo lähtee monelt fudarilt paita vegs

Joo vai :o en tienny. Pitäisköhän alkaa seuraa futista... :D

Oon deittaillu joskus jätkää joka pelas Kiinassa rugbyy :D

Kiinalaista rugbyn pelaajaa? Cool

Ei vaan suomalaista, joka pelasi Kiinassa asuessaan rugbya. Emmä kiinalaista oo koskaan deittaillu.

Oivoi.. Kohta kärsii mennä maate, vaikka nyt ulkona olis paras aika mennä lenkille. Ei ketään missään ja kohta jo valoisaa. Pitää tänään mennä kääntyyn taas puntin ulko-ovelle. Ehkä teen ego heijauksia vaaleenpunaisilla dumbbeleillakin.

mä valkkaan painot aina sen mukaan mitkä sopii mun vaatteisiin<3

voi luoja...mul on niin sekasin oleva muija msn.... :D

miks?

e: kiitos Dinho, tiedän et arvostatte sitä et edes yritän pitää yllä jonkinlaista värien harmoniaa.

ei voi itse vaan tajuta miten sekopäitä nykynuoret on..ikää 16 ve, liikkuu kaveripiirissä missä riehutaan aseiden ja puukkojen kanssa, vetää piriä ja reseptilääkkeitä ja viinaa sekasin, ei pysty seurustelemaan kun joka toinen päivä pakko panna eri jätkäää, just tais panna kahta jätkää samankin päivän aikana..mittaa kaikkien jätkiensä mulkut, ei pahemmin aio kouluja käydä jatkossa yms. huh huh... :D noh itel hauskaa kuunnella sitä ainaki.. : D en nää mitään mitä kirjotan joten sorry jos tulee kirjotusvirheitä.

mitä ihmettä, miks sä semmosen kans juttelet? kuulostaa ihan... mielenkiintoselta tapaukselta :D

mietityttää millaset vanhemmat..noh se alko mulle selittää ottavansa jtn persekuvia itestään ja lähettää mulle kuhan selviää krapulasta :D noh katellaa jos on hyvä perä ja sit voiki heittää vittuu mun mesestä :D ei nolo..

Pistää miettimään, miksi
a) sulla on sen mese
b) juttelet sen kanssa

:D :D

Back
Ylös Bottom