Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toivottavasti en joudu laulamaan, yks tyttö kysy sinne niin samakait siellä on kävästä. Huomenna ois sitten jonkin sortin tanssit, sielläkin vois käydä jos saan ilmaislippuja:D

E. Siis auto

E2. Jos oisin rikas niin pukeutuisin samalla tavalla mitä miami vicessä, kunnon kasaria.

Toivottavasti en joudu laulamaan, yks tyttö kysy sinne niin samakait siellä on kävästä. Huomenna ois sitten jonkin sortin tanssit, sielläkin vois käydä jos saan ilmaislippuja:D

E. Siis auto

E2. Jos oisin rikas niin pukeutuisin samalla tavalla mitä miami vicessä, kunnon kasaria.

Voisivat hulluksi katsoa. Mutta mitäs me rikkaat mulkut siitä, niinhän Janpa;):lol2:

Haha, niinpä:D

Oon jääny taas kerran koukkuun Pasilaan :( pakko kattoo noi kaikki ennen ku meen nukkuu.

Pasilat on hyviä, ei kannata mennä nukkumaan.

mä vedän huomenna kaljaa terassilla :)
ihan pari vaan ja vain jos olen vielä huomenna hyvällä tuulella.

Miks et olis enään huomenna hyvällä tuulella?

Miks et olis enään huomenna hyvällä tuulella?

Koska ei sitä ikinä tiedä mitä sattuu ja tapahtuu huomisen päivän aikana :p

Meen salille sitten ens vuonna. No ei, kyllä sinne pitäis raahautua ens viikolla taas. Nyt ollut ~2vko ainakin taukoa :wtf:

Huomenna on hyvä päivä:)

Vois lähtee kohta unille, viime yönä tuli nukuttua huimat 5h.

Lupaaks?

Lupaan.

Jees.
Nyt voinkin sitten mennä nukkumaan kun kellokin on jo ton verran.

Kello jo vaikka mitä, jos kattos yhden vielä. Toivottavasti lupaukset pitää:)

Iltaaa taas on ollu kyttääjää odottamassa:D

En edes laittanu samalla sekunnilla. Annoin muillekin mahdollisuuden ja postasin vasta joskus ainakin 20sec myöhässä ellei jopa PUOLI MINUUTTIA! Ei sille voi mitään et ootte tollasia vätyksiä kaikki. :jahas:

Kävin just konttamassa muutamat puskat läpi, pyörästä tosiaan lähti penkki pentujen mukaan. Ihme kriminaaleja, pistänyt toisenkin pyörän matkalla paskaksi, aika selvät jäljet.

Back
Ylös Bottom