Pohkeita kannattaa surutta rankaista enemmän kuin yhdellä liikkeellä kerralla ja enemmän kuin kerta viikkoon, olettaen että vedät tuon kolmijakoisen 7 päivän sisään vain kerran. Ne kun ovat itsepäisiä edes kasvamaan kunnon mittoihin.;)
Itse en lähtis ottamaan pois mitää kolmansia liikkeitä rinnalta pois. 2-3 punnerrusliikettä ja muutama flyes-tyylinen liike on aika perussettiä myös. Toinen mielipide on, että vaikka onkin edellä punnerrusliikkeitä, niin yksi ojentajaliike ei kyllä silti riitä mihinkään. Eri mieltä saa kyllä olla myös.
E. Siis viitaten Mossen viestiin...
Joo eli miten tekisit ton rinnan?? Laita vaa iha reilusti ne liikkeet. Kyl mä aattelin noi ojentajat pitää siinä kahessa. Ja pohkeita vois kyl kurittaa viel lisää :D
itelläki, mutta oon kyllä vahvasti samaa mieltä! Hessuhopo saisi rajoittaa rankalla kädellä noita turhia postauksia, joilla ketjun informaatioarvo ei lisäänny ollenkaan! Jos itsekin on vielä aloittelija, eikä tiedä kaikista harrastukseen liittyvistä termeistä, ei paljon kannattaisi tulla mitään hatusta vedettyjä "neuvoja" jakelemaan! Hessuhopon postaustahti on ollut n. 100 postia/kk ja viimeaikoina suurin osa niistä imo on ollut enemmän tai vähemmän turhia. Kiitos ja anteeksi.