Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, pitäkää tunkkinne, jos kattos eilisen Weedsin ja simahtas.

Hyvää yötä palleroiset. :zzzz:

good%20night.jpg

Onneks sä tiedät. :D
Ikävä kyllä.
Mitäs Timolle nykyään kuuluu? Joko nousee 200 kg penkistä kuten uhkasi
Ei oo kuulunut mitään miehestä. Toivottavasti on kunnossa.

Kertokaas pojat jotain räbän 2000-luvun one hit wondereita. Mulla ei leikannut kun yritin muistella. J-Kwon tuli vaan mieleen. Olis kiva lukea mitä niille kuuluu nykyään kun 15:n minsan suosio on kadonnut.

Sanokaa jotakin jännää (tuhmaa).

En mä jaksa nyt katella jynkkyä kun oon rupeemassa nukkumaan, pitää saada jotakin rauhottavaa mistä voi sitten nähdä unia;)

Niin hiljasta, et alko taas nukuttamaan. Öitä, pääseepä kuorsaamaan kilpaa :D Taidan jäädä pahasti kakkoseksi.

Kenen kanssa sä kuorsaat?

E. Se on tylsä aihe uniin.

Ikävä kyllä.

Ei oo kuulunut mitään miehestä. Toivottavasti on kunnossa.

Kertokaas pojat jotain räbän 2000-luvun one hit wondereita. Mulla ei leikannut kun yritin muistella. J-Kwon tuli vaan mieleen. Olis kiva lukea mitä niille kuuluu nykyään kun 15:n minsan suosio on kadonnut.

http://www.youtube.com/watch?v=jd2MPd9JSn0

Ooh, J-Kwonin Tipsy, loistava veisu.

Chingy kyllä oli ja meni kuten taidettiin jossain vaiheessa täällä höpöttääkin, mutta muita ei tuu nyt mieleen. Selaa tosta listasta, jos sattus tuttuja nimiä tulemaan vastaan...

edit: Rick James biatch, äärettömän nopee.

Mut nyt :zzzz:

Back
Ylös Bottom