Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

täällä "kuullaan" ne sun lähettämät piiloviestit...:D

en mä nyt noin puutteessa ole :D

muahaha voiks olla parempaa tapaa viettää iltaa... teen facebookin testejä. "what weapon best suits you"

muahaha voiks olla parempaa tapaa viettää iltaa... teen facebookin testejä. "what weapon best suits you"

toiveajattelua täällä päässä...:D

ehkä et ole puutteessa, mutta ei sulla kyllä hyvinkään mene...:D

ehkä et ole puutteessa, mutta ei sulla kyllä hyvinkään mene...:D

Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.

Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.

Höh, no voi kurjuus. Eikös tohon ole vielä kolmaskin vaihtoehto eli laseria?

hmm.. Sit mä kattelen suakin koko yön noitten poikien lisäks.. hihihi :D

e.
No voi viddu! Piraatti meininki.

Mul on vähän sama vika. Toinen hauis vähän toista isompi. :evil:

hmm.. Sit mä kattelen suakin koko yön noitten poikien lisäks.. hihihi :D

e.
No voi viddu! Piraatti meininki.

En tajunnu ekaa kommenttia :david:

ja joo o, oon aina tykänny pirates of the caribbeanista.

enkä uskalla mennä mihinkää laseriin, ei se nyt niin paha oo. Vasemmassa 1.6, oikeassa siis 0.8. 0.7 on kuulemma vielä välttävä. Mut eipä tuo kai hirveästi haittaa, näen mä noiden kahden silmän yhteispelillä ihan hyvin :D

Back
Ylös Bottom