Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oleellisimmat selvästikin bongattu ;D
täällä "kuullaan" ne sun lähettämät piiloviestit...:D
en mä nyt noin puutteessa ole :D
muahaha voiks olla parempaa tapaa viettää iltaa... teen facebookin testejä. "what weapon best suits you"
ehkä et ole puutteessa, mutta ei sulla kyllä hyvinkään mene...:D
Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.
hmm.. Sit mä kattelen suakin koko yön noitten poikien lisäks.. hihihi :Den mä nyt noin puutteessa ole :D
muahaha voiks olla parempaa tapaa viettää iltaa... teen facebookin testejä. "what weapon best suits you"
No voi viddu! Piraatti meininki.Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.

Mul on vähän sama vika. Toinen hauis vähän toista isompi. :evil:Myönnetään. Ainiin sain tänään kuulla et mun oikeassa silmässä on puolet huonompi näkö ku vasemmassa :( Vaihtoehdot on joko lasit, piilarit toiseen silmään tai silmälappu et oikea silmä saa harjotusta. Oon kallistumassa jälkimmäisen puolelle.
http://ihasabucket.com/ <-- Ei perkele taidan olla kyllä tosi väsyny ku hajosin totaalisesti tolle :D![]()
Väsynyttä todellakin :Dhmm.. Sit mä kattelen suakin koko yön noitten poikien lisäks.. hihihi :D
e.
No voi viddu! Piraatti meininki.

Mulla oli 1.3 molemmissa. viimeviikolla katsottiin.