Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

En haluisi välttämättä olla tuo tipu. Monen kurkusta täälläkin ne kanatkin on mennyt alas, siitä on vain jätetty teurastus, nylkeminen ja syönti kuvaamatta ja käärmeen sijasta onkin ketjun huipulla oleva ihminen.

IMO
Jotenkin mulla voimistuu jatkuvasti kuva siitä kuinka ylimielisesti jenkit käyttäytyy irakissa. Tossaki toi ukko silmiinnähden pelkäsi tai ainakin oli alistuva ku viereen tulee jenkkien sotilasajoneuvo ja puhutellaan vieraalla kielellä, jonka jälkeen tullaan iholle. Ei musta ainakaan toi ukko omasta vapaasta tahdosta alkanu bailaamaan vaan siksi että halus tilanteesta vähällä pois. Useissa videoissa näkyy miten ihmiset pelkää noita liipasinherkkiä vallottajia, jotka käyttäytyy ku penikat, joita suurin osa noista sotilaista onkin. "Speak english raghead motherfucker"

Oispa mulla ollu tollanen ala-asteen kuminauhasodissa koulussa, ei ois aina tullu niin kovin myllyy. :hyvä:

Mä rakensin tekniikka leegoista pienenä 2 eri mallista konepistoolia joiden lippaisiin mahtu n15 nauhaa.Kyllä niitä käytettiin niissä sodissa jonkin verran muistaakseni.

Toi Fallen jotenkin kuvaa elämää, pitää väistellä asioita ja mennä eteenpäin. Jossain vaiheessa pum, oot haudassa. :kippis1:

Back
Ylös Bottom