Niin Eero tosiaan lähti sarjasta.. :F En ees tienny tästä etukäteen nii yllätyksenä tuli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Mä oon lentäjä" :D:D:D:D
Mä odotin et Lasse ois vetäny jotain et, "Joo, ja mä vittu ammun niitä työkseni alas".."Mä oon lentäjä" :D:D:D:D
Toi Ossi on ylivoimaisesti paras aina ku se on lenkillä Rafiksen kaa:D Tyyppi aina venyttää eka toista etureittä, sitten käsiä/selkälihaksia ja vielä epäkkäitä. Imo aika koomista venytellä jotain käsiä ja päätä juoksulenkin jälkeen. Tuli repeiltyä hieman :hyvä:
Veikkaan viimistä vaihtoehtoa.Maaritin ohjelmaan sai lisää hyvää sisältöö kun sofia kulta tuli paikalle pöllyssä. Mietin eka siinä et mitä helvettiä se hirnuu kun se veera sito sille sidettä silmille. Sit alko huomaa että muijaha on ihan kuutamolla niin olipa yllätys että känässähän se oli.
Jänskättää muuten mitä supposeppo tekee sen lorttonsa kans. Paljastaakohan se sen karille ja romeolle vai varottaako se sitä. Tai sitten ihanan rakkauden kautta se kenties saa puhuttua hellun ympäri ja se menee tunnustamaan noi sabotointi jutut.
Niinpä :D:D:DMulle tuli heti mieleen tämä:http://www.youtube.com/watch?v=Oq3jJtHAd1A
Mutta mitä on "pelikaani lens turbiiniin" miehen mysteerisessä lippaassa?
Ihan varmasti se on tappanu sen edellisen vaimon joka "katosi". Tuolla lippaassa on sitten jotain todisteita siitä... Kauhee haloo tosta teinisofian angstikirjeestä, se tulee kuitenkin takasin illalliseen mennessä.