Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko kellään käyttäjäkokemuksia suunnon t3 sykemitarista?

Kannattaa käydä kyselemässä kellothreadissa eli "Mitä ranteessa". Monella noita Suunnon kelloja näyttäisi olevan.

Miten muoviset proteiinipöntöt (esim. prolab) voisi hyötykäyttää?

Itsellä käytössä esim. kaurahiutaleiden, makaronien, riisin yms. säilytyksessä. Paketit ja pussit tahtovat rikkoutua avatessa, joten esim. makaronit on kätevä kipata tuollaiseen pönttöön.

E: Ei tietysti kovin kätevä millekään ämpärille, mutta tuollaiset pienemmät kilon pöntöt ovat oikein sopivia.

Todellinen tyhmä kysymys: Miksi ihmiset luulee, että mä olen VAALEA?
Okei, ymmärrän että pakkislaiset ton avattaren takia, mutta sellaiset ihmiset, jotka ei oo nähny mua ikinä eikä myöskään avatarta. Viimeisimpänä anopin duunikaveri (heitän duunikeikkaa niillä): "Ai, mä luulin että sä oot vaalea"...:david:

- - mutta sellaiset ihmiset, jotka ei oo nähny mua ikinä --. Viimeisimpänä anopin duunikaveri --.

Jos ne on kuullu juttuja susta, ja päätelly että sun on pakko olla niiiiiin "blondi", että sullon vaaleet hiuksetki.

Okei, ymmärrän että pakkislaiset ton avattaren takia, mutta sellaiset ihmiset, jotka ei oo nähny mua ikinä eikä myöskään avatarta. Viimeisimpänä anopin duunikaveri (heitän duunikeikkaa niillä): "Ai, mä luulin että sä oot vaalea"...:david:

Paskapuhetta. Mä ainakin toiv..luulen että sä olet tumma :kuola: :D

olen 17, opiskelija, köyhä ja täytän muutenkin kaikki normaalin opiskelijan tunnusmerkit. Kämppä olisi tarkoitus hankkia kesäksi, ja kesältähän en saa opintotukea ja sen asumislisää. Saisin kuitenkin yleistä asumistukea sen vajaat 200. Päivän kysymys kuuluukin, voinko saada jotain muuta tukea vielä tämän lisäksi? mitään? jotain? edes vähän? :D

olen 17, opiskelija, köyhä ja täytän muutenkin kaikki normaalin opiskelijan tunnusmerkit. Kämppä olisi tarkoitus hankkia kesäksi, ja kesältähän en saa opintotukea ja sen asumislisää. Saisin kuitenkin yleistä asumistukea sen vajaat 200. Päivän kysymys kuuluukin, voinko saada jotain muuta tukea vielä tämän lisäksi? mitään? jotain? edes vähän? :D
Mene töihin kesäksi niinkuin muutkin opiskelijat/koululaiset.

Eihän yleistä asumistukea saa kesäisin, jos muulloin nostaa opintotukea?

täytin 17 vasta nyt kolmas päivä tätä kuuta, jonka takia tältä kuulta saan vielä lapsilisän, joten opintotukea aletaan maksaa vasta kun koulut alkaa -> saan yleisen asumistuen kesällä. Ja mikakinlie, olen kyllä menossa kesätoihin, aivan niinkuin viitenä vuonna ennen tätäkin, mutta jollain elää loppuvuodestakin. Eli onko kenelläkään antaa mitään kunnollista vastausta kysymykseen, onko vielä jotain tukea jota voin saada?

Back
Ylös Bottom