Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moottoripyöräily taitaa olla arka aihe kun kaikille forumeille mille kirjoittaa mopoilua kritisoivan kirjoituksen tulee heti varoituksia ja bannilla uhkailua. Mikä siinä päristinharrastelussa on niin hienoa että se on kaiken arvostelun yläpuolella (jopa täällä)?
No ehkä se linkki telomisvideoon oli liikaa, mutta silti...

Ilman sitä se olisi ollut ihan asiallinen. Vähän saa suodattaa pois eikä kirjoittaa aivan suoraan.
Sama pätee myös puhumisessa, että ei sanota ihan kaikkea mitä sylki suuhun tuo.

Ilman sitä se olisi ollut ihan asiallinen. Vähän saa suodattaa pois eikä kirjoittaa aivan suoraan.
Sama pätee myös puhumisessa, että ei sanota ihan kaikkea mitä sylki suuhun tuo.

Itsesensuuri oli muotia silloin suomettumisen aikaan ja taitaahan tuo olla vieläkin.

Takatukkakeijojen kokoontumisajot on täällä.

Ei prkl... uutisissakin hehkutetaan mopoilijoiden kirkkoa ja näytetään kuinka poliisi pysäyttää liikenteen mopohihhuleiden letkan takia. Ei helvata... eikö tätä mopoja ja mopopropagandaa pääse minnekään karkuun.
Motoristit = :david:
Eikö noiden mopojen vakuutusmaksuja ja mopokortin hintaa voisi nostaa niin korkealle että siitä päästäisiin eroon.

Edt: Tämä piti laittaa tietenkin tuonne vitutusketjuun, mutta minun firefox päätti näköjään toisin.

Ei jumalauta että nauroin tänään :D

Istuskeltiin kaverin kanssa torin penkeillä ja katottiin sitte mitä yks jätkä teki.
Siinähän se katteli jotain alusvaateliikkeen näyteikkunaa.. ei siinä muuten mitään muttakun jätkä näytti puhuvan itsekseen ja sitte vielä osotteli sormella sieltä joitakin alusvaatteita. Sitte ku se oli siinä joku 5 minuuttia ollu, se kaivo kameran ja kuvas koko näyteikkunan. Eikä senkään jälkeen vielä pystyny lähtemää vaikka pyörällä oli jo jopa parikytä senttiä menny eteenpäin - katse näyteikkunassa.
Sitte tää jätkä lähti polkemaan siitä pois ja huomas pari muijaa yhellä toisella penkillä, ja sen pää kääntys melkeen 360% niitten samalla kun se polki niitten ohi ERITTÄIN HITAASTI.
Näytti puolalaiselta. :david:

:dance::kippis1:

Ei prkl... uutisissakin hehkutetaan mopoilijoiden kirkkoa ja näytetään kuinka poliisi pysäyttää liikenteen mopohihhuleiden letkan takia. Ei helvata... eikö tätä mopoja ja mopopropagandaa pääse minnekään karkuun.
Motoristit = :david:
Eikö noiden mopojen vakuutusmaksuja ja mopokortin hintaa voisi nostaa niin korkealle että siitä päästäisiin eroon.

Edt: Tämä piti laittaa tietenkin tuonne vitutusketjuun, mutta minun firefox päätti näköjään toisin.
Mitä ihmettä se suakin liikuttaa. Postaa ihmeessä taas joku Gore video niin kruunaat päiväs.

Tossa mun ikkunan takana pyörii siili. Tuntus pyörivän omenapuuta ympäri.
Dinho millä joukkueella alotan kauden fifa08:ssa?

Myllykosken Pallolla! :dance:

Barca on ainoa millä voi aloittaa mitään kautta missään pelissä.. Ja Roberto Baggio on pakko itse vääntää sinne tekeen maaleja, ellei sitä saa mitenkään itse pelistä ostettua kautta aktivoitua joukkueeseen.. tietysti hei nääs..

duidudui, kohta lähtee.

(taju)

800px-Amphetamine_structure.png

Back
Ylös Bottom