Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos joku ääliö värjää koneellisen valkopyykkiä miedosti punertaviksi, millä helvetillä vaatteista saisi taas valkoisia? Pelastakaa yksi ihmishenki ja vastatkaa.
.saako niistä parkkipaikkojen sähkötolpista sähköä esim. imuriin, ku pitäs auto imuroida?
nyt joku paremmin tietävä vois vähä valistaa..Duunipaikan tolpissa lukee, ettei yli 1000 W sais ylittyä tai sulakkeet käryää...niissä on kaks pistokepaikkaa. Kai noi on aika vakioita, vois kuvitella...olen ainakin ite ottanu niistä sähköä imuriin ja porakoneeseen, mutta olen miettinyt että millasen koneen siihen voi kytkeä ettei polta sulakkeita jostain päin? kun ei auton lämmitysvastukset varmaan kauhean isoja olenyt joku paremmin tietävä vois vähä valistaa..
olen ainakin ite ottanu niistä sähköä imuriin ja porakoneeseen, mutta olen miettinyt että millasen koneen siihen voi kytkeä ettei polta sulakkeita jostain päin? kun ei auton lämmitysvastukset varmaan kauhean isoja olenyt joku paremmin tietävä vois vähä valistaa..
Tietaisiko joku kukkakauppaa Vantaalta, josta saisi kukkia kotiinkuljetuksena?
Tiedän, mutta en kerro. Saat itse kokea löytämisen riemua 0,29 sekunnin ajan ja kirjoittaa Googleen "Vantaa kukkakauppa". ;)
Voi vittu, että mua vituttaa tällaiset vastaukset. Jos mä kysyn, että tietääkö joku kukkakauppaa, jossa on kotiinkuljetus niin en mä nyt tarvitse mitään vitun googletusvinkkejä. Tämän threadin ideana on käsittääkseni se, että voi kysyä jos jollain on vaikka kokemusta jostain yrityksestä tai joku tietää jonkun paikan ja voi sitä suositella.
Hikoiluun ei ole itelläni neuvoa. Itse hikoilen kuvailemallasi tavalla jokapuolelta kehoa, kesällä ei toivoakaan kuivista kainaloista ja kävely riittää jo siihen että selkä tulee märäksi, puhumattakaan perse/munahiestä.jalat hikoo iha sairaasti aina ihan jokapaikassa. olisiko tähän kotikonstia ettei hikoilisi? kengät haisee nytteki semmoselta että, huhhuh
jalat hikoo iha sairaasti aina ihan jokapaikassa. olisiko tähän kotikonstia ettei hikoilisi? kengät haisee nytteki semmoselta että, huhhuh