Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi erityisesti nuoret miehet, joihin minäkin kuulun, autolla ajaessaan kiihdyttävät kurveissa? Siinä kyydissä on ihan pirun epämukava istua! Tiedän, olen herkkä g-voimille. Eli kaksi tyhmää kysymystä: olenko väärässä kun liitän kurveissa kiihdyttämisen nuoriin miehiin ja onko siinä kiihdyttämisessä mitään järkeä?

P.S. Olisin halunnut kirjoittaa tämän postauksen myös Se oli TURN OFF-thrediin, siis koskien naisia, mutta pelkäsin jutun olevan offtopic. Olen siis muutaman kerran ollut kurveissa (enkä tarkoita kropan kurveja) kiihdyttelevän naisenkin kanssa - siis samassa autossa. Tuleepa kaksimielisyyksiä - ehkä johtuu perjantaista.

Miksi ihmiset kyselee täällä biisien nimiä, vaikka sitä varten on musiikki ja elokuvat-osiolla oma biisien tunnistus-thread?

Jos joku ääliö värjää koneellisen valkopyykkiä miedosti punertaviksi, millä helvetillä vaatteista saisi taas valkoisia? Pelastakaa yksi ihmishenki ja vastatkaa.

Jos joku ääliö värjää koneellisen valkopyykkiä miedosti punertaviksi, millä helvetillä vaatteista saisi taas valkoisia? Pelastakaa yksi ihmishenki ja vastatkaa.

Pistämällä ne joksikin aikaa likoamaan kloorivalkaisuaineliuokseen, esim. Klorin tai jokin vastaava. Useimpien vaatteiden pesuohjeissa valkaisuaineiden käyttö tosin kielletään ja herkät materiaalit voivat oikeastikin tykätä siitä huonoa, mutta useimmat vaatteet kyllä kestävät käsittelyn kerran tai pari. Kokemusta on, mieltymys vaaleisiin vaatteisiin ja jatkuva autojen ym. romun kanssa pelaaminen on todella fiksu yhdistelmä:david:.

saako niistä parkkipaikkojen sähkötolpista sähköä esim. imuriin, ku pitäs auto imuroida?

olen ainakin ite ottanu niistä sähköä imuriin ja porakoneeseen, mutta olen miettinyt että millasen koneen siihen voi kytkeä ettei polta sulakkeita jostain päin? kun ei auton lämmitysvastukset varmaan kauhean isoja ole:rolleyes: nyt joku paremmin tietävä vois vähä valistaa..

olen ainakin ite ottanu niistä sähköä imuriin ja porakoneeseen, mutta olen miettinyt että millasen koneen siihen voi kytkeä ettei polta sulakkeita jostain päin? kun ei auton lämmitysvastukset varmaan kauhean isoja ole:rolleyes: nyt joku paremmin tietävä vois vähä valistaa..
Duunipaikan tolpissa lukee, ettei yli 1000 W sais ylittyä tai sulakkeet käryää...niissä on kaks pistokepaikkaa. Kai noi on aika vakioita, vois kuvitella...

e. vaikka kyllä ne on toiminu vaikka toi 1000 W on ylittyny....

Meillä on ainakin 10A sulakkeet siellä tolpassa, eli 2300W voi repiä ennen kuin napsahtaa.

Tietaisiko joku kukkakauppaa Vantaalta, josta saisi kukkia kotiinkuljetuksena?

Jos tilaan usa:sta sykemittarin niin voiko siinä tulla jotain ongelmia esim. paristojen kanssa?

Pääsääntöisesti kaikki voi kusta aina kun vaan on mahdollisuus :D Mutta eiköhän ne oo aika lailla samanlaisia kuin täälläkin, takuu saattaa kusta, mutta eiköhän patterit oo samanlaisia kuin täälläki

Tiedän, mutta en kerro. Saat itse kokea löytämisen riemua 0,29 sekunnin ajan ja kirjoittaa Googleen "Vantaa kukkakauppa". ;)

Voi vittu, että mua vituttaa tällaiset vastaukset. Jos mä kysyn, että tietääkö joku kukkakauppaa, jossa on kotiinkuljetus niin en mä nyt tarvitse mitään vitun googletusvinkkejä. Tämän threadin ideana on käsittääkseni se, että voi kysyä jos jollain on vaikka kokemusta jostain yrityksestä tai joku tietää jonkun paikan ja voi sitä suositella.

jalat hikoo iha sairaasti aina ihan jokapaikassa. olisiko tähän kotikonstia ettei hikoilisi? kengät haisee nytteki semmoselta että, huhhuh

Voi vittu, että mua vituttaa tällaiset vastaukset. Jos mä kysyn, että tietääkö joku kukkakauppaa, jossa on kotiinkuljetus niin en mä nyt tarvitse mitään vitun googletusvinkkejä. Tämän threadin ideana on käsittääkseni se, että voi kysyä jos jollain on vaikka kokemusta jostain yrityksestä tai joku tietää jonkun paikan ja voi sitä suositella.

Miksi sitten et sanonut noin jo eka kerralla?

Halusit vain tietää kukkakaupan joka tekee kotiinkuljetuksia ja sellainen tulee ensimmäisenä kun kirjoittaa googleen "Vantaa kukkakauppa". Mutta mitäpä sitä sellaista vaivaa näkemään..

jalat hikoo iha sairaasti aina ihan jokapaikassa. olisiko tähän kotikonstia ettei hikoilisi? kengät haisee nytteki semmoselta että, huhhuh
Hikoiluun ei ole itelläni neuvoa. Itse hikoilen kuvailemallasi tavalla jokapuolelta kehoa, kesällä ei toivoakaan kuivista kainaloista ja kävely riittää jo siihen että selkä tulee märäksi, puhumattakaan perse/munahiestä.

Tuohon kenkien haisemis ongelmaan auttaa se että laittaa ne aina käytön jälkeen kuivumaan. Muistaaskeni on olemassa myös jotain aineita kenkään mitkä vievät nuo hajut poies, mutta en tähän hätään osaa yhtään merkkiä sanoa.

Miksi usein jos mies yrittää olla seksikäs on lopputulos aika gay? Johtuuko siitä, että miehekkyys itsestään on seksikästä ja jos yrittää jotain niin mennään usein väärään suuntaan?

Hikoiluun en tiedä apua mutta hajut saa kuriin Natural Killerillä
naturalkiller.jpg

Back
Ylös Bottom