Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt nukkumaan. Väsyttääkin ihan kivasti viime yön neljän tunnin unien takia:zzzz:

suck it!!!

löytyykö hyvää ihmissuhdeneuvojaa talosta?

jos on ihastunut niin pahoin että melkein koko aika menee kyseisen ihmisen ajatteluun mutta samalla tietää että mahdollisuudet on luokkaa 0,1%,ja että kyseinen ihminen on vielä hyvä ystävä,niin mitä siinä oikein voi tehdä?ryypätä?

jos on ihastunut niin pahoin että melkein koko aika menee kyseisen ihmisen ajatteluun mutta samalla tietää että mahdollisuudet on luokkaa 0,1%,ja että kyseinen ihminen on vielä hyvä ystävä,niin mitä siinä oikein voi tehdä?ryypätä?

Kyllähän siinä ryypätäkin voi.

On mahdollista, että arvioit mahdollisuutesi alakanttiin.

Jos hyvä ystävä kyseessä, niin aiheesta voi ehkä pystyä puhumaankin.

Itse suosin nettirunkkaamista tällaisissa tilanteissa.

Aina voi yrittää. Toisaalta ystävyys saattaa kärsiä siitä. Miks mahdollisuudet olis noin pienet. jos ootte kuitenkin hyviä ystäviä? Kai tyttö silloin susta pitää paljon. Voihan olla, että myös muussa kuin ystävämielessä?

Aina voi yrittää. Toisaalta ystävyys saattaa kärsiä siitä. Miks mahdollisuudet olis noin pienet. jos ootte kuitenkin hyviä ystäviä? Kai tyttö silloin susta pitää paljon. Voihan olla, että myös muussa kuin ystävämielessä?

Tykkääksää, blondina, musta?

Koita hyvä ihminen kepillä jäätä, nostat kissan pöyrälle niin sanotusti.

Jos et sitä tee, niin varmasti kadut. Paljon tsemppiä:thumbs:

Itse suosin nettirunkkaamista tällaisissa tilanteissa.
sitähän tässä on tehty

no kun...me ollaan puhuttu paljon,ihan kaikesta,ja monta kertaa on tullut selväksi että hän pitää vanhemmista miehistä,ja mä olen itse asiassa nuorempi kuin tää tyttö.siis,mä olen täysin sen edellisen poikaystävän vastakohta,ja kymmenen vuotta nuorempi

mä olen täysin sen edellisen poikaystävän vastakohta,ja kymmenen vuotta nuorempi

Tuolla nyt ei ole mitään merkitystä. Edellinen urpå oli ihan perseestä, siksi eivät olekaan enää yhdessä. Sinä olet ko. Sirpan elämän mies, ehkä.

E: blondina, mikset vastaa?

Back
Ylös Bottom