Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on jo pelottavaa, miten useana yönä olen tätä trediä selannut:(

Vielä pelottavampaa on että kuinka paljon vietän kotona ollessani aikaa pakkiksessa
Minulla on yksi toinen foorumi, jossa melkein kaikki vapaa-aika kuluu... toisaalta, mitäpä täällä tuppukylässä muutakaan tekisi, kun en edes telkkaria omista.

Ja blondi ex-bilehile kyttää pakkista nykysin jopa viikonloppuiltaisin baariin lähtemisen sijaan :D Toisaalta se on ehkä ihan hyvä muutos :)

blondina, jos tulee jotain mieleen niin kysy vaan mitä sylki suuhun tuo.
What, kuittailua saa kuulla jo ihan tarpeeks niin siihen on jo tottunut. Oli muuten hauska juttu kun olin ristiäisissä viikonloppuna ja kirkkoherrakin heitti " paljons on aamuja.. Sori ei olis saannut kysyä" :D

Oikeastiko laskit ne? Miten majava käyttäytyi?

Joo, kun huomasin et nyt on muuten jäniksillä menossa aivan järjetön ralli niin rupesin laskemaan. Tunnin ajomatka ja yhteensä 20 jänistä alkaa vaikuttaa kunnon soidinmenoilta.

Majava fiilisteli levikkeellä. Katsoin ensin että se on supikoira, hetken päästä katsoin että se on helvetin läski supikoira ja lopuksi kun tulin kohdalle niin näin majavan irvistyksen. Se nauro mulle päin naamaa. Ei sillä tuntunu olevan kiirettä mihinkään.

Jos dataa puhelimella tai on alik. tai upskokki. <-- Sotilasarvoja ( ihan haista paska juttuja).
Onnistuu se miehistössäkin, ei siellä tuvissa ketään yöllä pyöri. Paitsi ehana apupässi saattaa käydä joskus kolmen aikoihin kurkistamassa.

Back
Ylös Bottom