Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Inttiin takas 22 tunnin päästä..

Ekaks vois mennä kuitenkin koisimaan ja keräämään voimia. Öitä!

Elasto mode?! Mike, millä järjellä?
feikkiedit: Emmä pahalla. Ihan mielenkiinnosta kyselen..
Edit: Melkosen päissäni viel, että ei kannata ihmetellä jos katoin väärin ja puhelen omiani.

LOL, karpsu intissä. Onko kukaan kommentoinut sun tuoksuun siellä mitään?

Heh, onneks se JWO:n haju kantautuu vain sun sieraimiin, koska sitä kuittailua sais muuten siellä kuulla ihan liikaa.

Mikä tuo baarikellon ja Miken homma on?onko se läppä, vai onko otettu iha matsia jostain?
Edit: ja johan nyt oli aikakin natukuninkaan hiipiä johtotorniin.

Kauheeta juttua taas. Elaston "karma" nousi tappiin ym. Iik. Jokin ikärajoite tähän ketjuun vai siis mistä olikaan puhe?

Nimimerkillä epätietoinen.

LOL, en päässyt vielä nukkumaan. Winsu tulee käymään 03:05

Ai jumankauta että ihminen voi säikähtää keskellä hiljasta yötä! Yhtä-äkkiä näytön eteen putkahtaa järkyttävän kokonen hämähäkki roikkuen katossa langastaan. Reaktoni ansiosta se pirulainen läksi sitten takaisin kohti kattoa, jonka jälkeen sai kohdata kohtalonsa, sen verran foobikko olen noita kohtaan.

Naiseni huomio minua heikosti :( . Itsetuntoni kokee iskuja....

Karpaasi85 perkele, mitä mies!?! ei oo kuulunu hetkeen :worship:
Mites lämärissä sujuu?

Kiitos kysymästä siinähän se. Lahdessa on paremmat safkat kuin santtiksessa ja yllättävän hyvä sali. Vielä kun pääsis treenaamaankin.. mutta leiriä taas pukkaa. Hemmetin ärsyttävää porukkaa sieltä löytyy. Sitä p-kauden jengiä kaipaa, meillä oli hyvä tiimi silloin.

Mikäs meno siellä suunnalla? Yritäs pärjäillä!

Ai jumankauta että ihminen voi säikähtää keskellä hiljasta yötä! Yhtä-äkkiä näytön eteen putkahtaa järkyttävän kokonen hämähäkki roikkuen katossa langastaan. Reaktoni ansiosta se pirulainen läksi sitten takaisin kohti kattoa, jonka jälkeen sai kohdata kohtalonsa, sen verran foobikko olen noita kohtaan.
Jep, hämähäkit osaa olla kyllä tosi vittumaisia tahtoessaan. Kerran näin isovanhempien mökillä kellarissa valehtelematta kaikkien aikojen suurimman homohämiksen, mitä oon ikinä luonnossa nähnyt, leveyttä about 5 cm. En tosin jäänyt mittaamaan, mutta kuvan sain kuitenkin otettua kännykällä. Se sattui mukavasti makoilemaan ilmastointi(?)putken vieressä, josta saattoi hyvin päätellä sen koon. Meinasi tulla paskat housuun, oli se niin friikki yksilö. :eek:

Back
Ylös Bottom