Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä johtuu ujo-pissa?

Kyllä varmasti. Veikkauksen puolelle menee, mutta luulisin sen johtuvan siitä että jo aikojen alussa on pyritty kuseskelemaan ja paskomaan vähän kauemmas nuotiopiiristä ja makuupaikoista -> pusikkoon. Pois muiden läheltä ja silmistä. Sitten kun ympärillä pyörii porukkaa, niin ei ihme jos ei tule, sehän olisi suorastaan luonnotonta.Tähän olis kyllä mukava saada jotain tieteellistä näyttöä.
Normaalisti en kyseisestä vaivasta kärsi itse lainkaan, mutta vappuna iski jonkin ihme jännäpissan päälle. Vika lienee korvien välissä?
Miksi ei vois sovittaa? En mä mitään lappua oo nähny että "älä sovita uimahousja" tjs.
Sinne vaan sovituskoppiin ja vedä uikkarit kalsareiden päälle jos et ihan munasilteen viitti.
Miksi ei vois sovittaa? En mä mitään lappua oo nähny että "älä sovita uimahousja" tjs.
Sinne vaan sovituskoppiin ja vedä uikkarit kalsareiden päälle jos et ihan munasilteen viitti.
Aivan helvetin moinen prosessi! Itse jus menossa käräjille riita-asiasta ja voi helvetti niitä selvityksiä sun muita mitä tarvitsee tehdä. Riippuu tietty mistä asiasta käräjille meet mut jos on rahasta kyse niin kyllä siin menee hermot niissä kulu-ja tuloselvityksissä ja kuittejen hakemisessa ym,ym.ym.!!Kuinka suuri prosessi on nostaa riita-asiasta käräjäjuttu?
Kuinka suuri prosessi on nostaa riita-asiasta käräjäjuttu?
) ja jos laittaa sinne muiden joukkoon mihin tulee no HD johdot (siis XO) niin ei kuulu mitään. wtf. Miten ne kuuluu kytkeä?The Devil starts Right here
Piru aloittaa täältä?
Mikähän biisi tuli radio rockilta tuossa ~15 min vaille kuusi, erotin sanat city ja night tyylin: city by city night by night ja sitten se biisi kohta loppu. Sen jälkeen tuli Soadin lonely day ja metallican bleeding me.
Mikähän biisi tuli radio rockilta tuossa ~15 min vaille kuusi, erotin sanat city ja night tyylin: city by city night by night ja sitten se biisi kohta loppu. Sen jälkeen tuli Soadin lonely day ja metallican bleeding me.

Miten saan kuulokkeet käymään telkkariin?
Telkkarin omaan kuulokkeille tarkoitettuun paikkaan kun junttaa niin ei kuulu mitään (paitsi telkkarista) ja jos laittaa sinne muiden joukkoon mihin tulee no HD johdot (siis XO) niin ei kuulu mitään. wtf. Miten ne kuuluu kytkeä?
Vielä yksi:
Eikös tuossa ole kirjoitus/sanamuoto härö eikös?