Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yövuorossa kukutaan joten saalis on ainoastaan rahallinen.
Wappu ei perinteineen oikein napostele. Joten ihan jees että saa täällä olla. Eipä tartte himassa kuunnella poppia seinien läpi.

Ja vielä räkäpäitä ;) Huu.

MissEvilEve: aika asiallinen posti. Nyt goisaan, että jaksat duunissa.

Sam69: sama juttu.

Huu, vähemmän sieniä.

Nyt mä meen unille, en ollu tän pahempi.

Öitä timantti.

Joo, toi huu on varmaan aika herkku.

MissEvilEve: aika asiallinen posti. Nyt goisaan, että jaksat duunissa.

Ööö... Siis mitvit? Helvetti, ei tähän aikaan käydä nukkumaan! Ei todellakaan. Mulla on normaali yöpuun aika siinä 04 maissa, joskus POIKKEUKSELLISESTI voi olla jopa 02-03 jos olen todella todella väsynyt ja ollut hereillä POIKKEUKSELLISEN ajoissa samaisena päivänä, muutoin kyllä mennään täällä torpassa tutimaan 04-05 aikoihin, joskus jopa 06!

Ollaan nääs ilta-, ja yötyöläisiä. Mä oon tänää päässy duunista klo 21.00, se on sama ku muiden 16.00 joten lasketaanpa...

Hmm... Sen mukaan mun sisäinen kello on tällä hetkellä klo 21.00 illalla. Sama tunne siis kuin niillä 8-16 raatajilla. Pari tuntia menee vielä että tulee uni silmään :)

Mä olin se serkku.

MissE: no hjuva juttu sitten. Saatkin viihdyttää väsyneitä ja toivottomia miehenalkuja. Puhun siis jimmyjammasta ja vitamiinista.

edit: jos kelit pysyy tässä niin viikonloppuna terassin teko valmiiks ja biitsin peluuseen...

Yövuorossa kukutaan joten saalis on ainoastaan rahallinen.
Wappu ei perinteineen oikein napostele. Joten ihan jees että saa täällä olla. Eipä tartte himassa kuunnella poppia seinien läpi.
Täälläkin vielä reilu nelisen tuntia duunivuoroa jäljellä.:eek: Tuli tossa duunimatkalla otettua huoltsikan pelikoneesta vielä pienet bonarilisät, 60e että heilahti :thumbs:

Mutta silti. Neljä tuntia vielä ja nyt jo väsyttää ja hajottaa.:wall: Eikä edes paskahätää että kuluis aika nopeemmin jöötiä tulittaessa, siis ei vittu mitä hajohajohojohojoo.:kakka:

Se on muuten oikeasti aika vittumaista kattella duuniin mennessä auton ikkunasta kun joka suunnassa lauma juhlijoita, ja itte on matkalla töihin.:david:

Ilkeä oot. En puhu sulle enää.:(

Anteeks, en keksiny tai muistanu jammarin lisäks ketään muuta.

ja Huu, oliko siellä väkee?

Saat.;)

Perkl. Kun taas jokakesäiset koiperhoset tekee invaasion keittiöön. Kauhea laumaperhe pitää majaansa katossa ja vaikka kuinka listii sähkölätkän kanssa niin aina syntyy lisää pentuja...MUR!

Minä en viihdytä ketään vaan Minua viihdytetään! Tsup tsup!

*napsauttaa sormiaan ja hätistelee poikia toimintaan*

Me ollaan aika laiskoja ja rumia, dieetit jääny kaikilla kesken ja duuni verottaa sillmäpusseja. Yksinäisyys verottaa sitten niitä muita pusseja...

vitsku: thänks, meillä on kauhee armeija murkkuja.

ja misseve: täs on sulle kivaa viihdykettä, tuijota sitä
:dance:

Jos paljastaisin sen, paljastaisin undercover-soluttautumiseni.

Valvon, koska ihmisiä pitää valvoa. Just tsekkaan Pääkaupungin katuja partsilta...

nyt röökille ja kun tulen, täällä saa olla jotain kivaa
'tsup tsup, patistaa missevee toimintaan :)*

Back
Ylös Bottom