Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt meni Watöfak-neitsyys. Hihii, tunnen itseni taas pikkutytöksi! :nolo:
Ps. be gentle with me

Oi rakas voikkari, sut mä raiskaan ekaks. Meidän edellinen setti tais olla viimevuoden vika yö yöketjussa. Saiks säkin banaania?

Oon kattellu sun profiilia jo jonkin aikaa, äijä ei oo perseilly hetkeen, mikäs sua vaivaa?

No niin pikkulikka, tuappas se neitsytäässi tänne sedän hoitoon.

ps. tänään yöketjuun:dance:

Tottakai me mennään, mennään yhdessä, käsikädessä.

Ollaan vaan nätisti, ettei pääjeesus pakkosyötä banaania.
Tai mitä jos se Itse on irstaalla päällä, mitäs sitten tehdään?

Mike on tänään lapsekkaalla tuulella, mutta ei meidän siitä huolimatta kannata koittaa onneamme...

Menen kohta vetää tuota naapurin laihaläskiä dunkkuun. Mä en kuule mun Modern Talkingin levyltä yhtään mitään, kun se soittaa niin kovaa jotain hirveetä räbää. Yhyy. :(

kyllä sä tuut messiin, siellä on niin pelottavaa yksin. Pimeä ja hämärä yöketju, heikoimmat uppoavat sen hämyisiin ansoihin ja yömetsän kammottava pääpiru valvoo synkkien puiden siimeksestä.
Kaikki siellä vaeltavat voivat kohdata hirvittäviä asioita, jotka aiheuttavaat elinikäisiä traumoja...

Ei sinne yksin parane mennä.

Koskas se homo tulee ruotsista vai jäikö se sinne asuun.

Onkos ketään muita paikalla.
Aika hiljasta, mikäs nyt on ..... ;)

28 astetta sisällä lämmintä.. Kyllä se pistää hiljaaseks. Dinho tais iskee sieltä jonkun Åke Blomqvist #2 ittelleen kesäheilaks ja jäi tämän isoäidin luokse asumaan.

e. Ja kohta tulee myytinmurtajat!

Katos vaan , jammarilla on selvästi sisäpiirin tietoo. Tossa vähemmistössä tieto ilmeisesti kulkee nopeeta, yhtä nopeeta, kun stander ehtii sutasta puskaspurgua...
se on kymmenen segee ja rööki suuhun.

edit: stander: ballsweat, mmmhhmhmhmh mhmhmhm

No näkyy.

Mun täytyy hetken vetää henkee ja kattoo mitä täällä on tapahtunut. profiilikin on niin laajentunut kun mun pieni ja kurpahtanut katkarapu.

Meinaa pää räjähtää tästä uudesta nykytekniikasta.

Mitä noilla tageilla on hyötyä, vai onko ne vaan ubercuuuuuulll wtf?-juttuja.

Ette te osaa ees homoilla...

voi vittu mä oon naatti.. tultiin tänne 6.30 näitten hinurien aikaan. siitä lähtien mua katottiin ku spitaalista, kun kävelin keijona Karhun 24 päkki kaljakeissi olalla ja viheltelin hard as a rockia ruotsalaisille teini pinpeille..

Nyt täällä alko sataan ja onnistuin polttaan itteni auringossa....!!!!! :david:

Oma vai mun?
Se riippuu varmaan itseasiasta, kai ne on yksilöllisiä.

Et sä sitä venyttämällä isommaks saa, hahah

edit: dinho, kato, ei me ilman sua kehdata skeikkailla..

edit2: mä oon friendseissä, aika hiano fjiilis. Nyt me yhdytään

Kullihan on lihas, joten eiks sen pitäis venyä? :D Stander onnistu jo reväyttään omansa.

edit. Dinho senkin saastanen koira. Onko tullu paljon svenska pinppaa?

Venyttely, tuo arvostettu keijojen yhteinen harrastusmuoto.

Koskas mennään Reinzell pyöritteleen silmiä baariin?!

e. Stonneri taas meni vietteleen itteensä ja reväytti rakkauden toteeminsa..:(

Katotaan. Mutta first things first.

Ookkona katellu profiilias, päivittäny päivyriä ja unelmoinut mun avasta?

Back
Ylös Bottom