Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onko tollaisista ovenkarmien väliin "väännettävistä" tangoista mihinkään? Kerran kokeilin, ja jo kolmannen toiston kohdalla tipahdin maahan polvilleni tanko käsissä. Ja oli niin "kireästi" kiinni kuin vaan sen sain... :(

Tuossa Kettlerissä mitä Anttila myy on kumien lisäksi ruuvit, ja edellinen samanlainen pysyi ainakin ihan hyvin karmeissa.

taas tulee verta nenästä

Mulla käy toi aina kun alkaa allergialääkkeitä keväällä syömään. Koko aika tulee. Kaikkia on kokeiltu, mutta silti vaan tulee.
Taitaa vähän vaikuttaa, kun muuteskin on taipumusta tollaiseen vuotamiseen.

No, nyt kokeilen olla ilman lääkkeitä. Eipähän ole vähään aikaan taas tullut verta nenästä.

Mulla käy toi aina kun alkaa allergialääkkeitä keväällä syömään. Koko aika tulee. Kaikkia on kokeiltu, mutta silti vaan tulee.
Taitaa vähän vaikuttaa, kun muuteskin on taipumusta tollaiseen vuotamiseen.

No, nyt kokeilen olla ilman lääkkeitä. Eipähän ole vähään aikaan taas tullut verta nenästä.
Apteekista A-vita tippoja. Luulevat narkiksi mut minkäs teet.

Kertokaa joku fiksumpi mulle mitä toi yläkerran kusipäänaapuri tekee joka päivä ja ilta kun kuuluu ihmeen jumputusta koko ajan. Siis kuulostaa ihan pesukoneen linkoukselta, mutta on liian epäsäännöllistä ollakseen sitä. Eli tulee sellanen jumputijumputi hirveetä vauhtia n.5 sek ja sitten käy epäsäännölliseksi ja hitaammaksi, sitten taas jumputijumputi. Onko sillä joku vitun pontikkatehdas siellä vai mitä vittua se tekee? :D Ihan uteliaisuus alkaa jo heräilemään, saati sitten vittuuntuminen.

Ei jumalauta.... Tänään taas iski 'ponnistuspäänsärky', mikä on siis iskeny tällä viikolla neljä kertaa :jahas:, kun pesin käsiäni :wtf:. Vituttaa kun melkein joka päivä meinaa pää haljeta, vaikka oon pitäny nyt lepoo melkein tän koko viikon (siinä on viikko liikaa) jos menis ohi noi kohtaukset. Pitää varmaan hakeutua lekurille jos ens viikolla viä ilmenee ilman mitään erityistä syytä...

Kertokaa joku fiksumpi mulle mitä toi yläkerran kusipäänaapuri tekee joka päivä ja ilta kun kuuluu ihmeen jumputusta koko ajan. Siis kuulostaa ihan pesukoneen linkoukselta, mutta on liian epäsäännöllistä ollakseen sitä. Eli tulee sellanen jumputijumputi hirveetä vauhtia n.5 sek ja sitten käy epäsäännölliseksi ja hitaammaksi, sitten taas jumputijumputi. Onko sillä joku vitun pontikkatehdas siellä vai mitä vittua se tekee? :D Ihan uteliaisuus alkaa jo heräilemään, saati sitten vittuuntuminen.

Ville "Darude" Virtanen sano jossain, että nuorempana sen naapuri oli luullu monta vuotta, että se pesee erittäin paljon pyykkiä... Selvennykseksi siis, että Darude oli vähän musiikkia soitellut/tehnyt :)

minulla on sama ongelma välillä, että ihan yhtäkkii rupee tulee tota verta vaa... onko sulki näin?

Juu välillä ihan itekseen tai vaikka kun niistää nenää.

Tuli vielä kolmannen kerran tänään kun erehdyin kaivamaan nenää :hyper:

Mulla käy toi aina kun alkaa allergialääkkeitä keväällä syömään.

Mulla ei oo mtn allergialääkkeitä tai muitakaan mutta muuten vaan tulee perhanan herkästi.

Ville "Darude" Virtanen sano jossain, että nuorempana sen naapuri oli luullu monta vuotta, että se pesee erittäin paljon pyykkiä... Selvennykseksi siis, että Darude oli vähän musiikkia soitellut/tehnyt :)

Juu en tiedä mikä hippiäinen siellä asuu. Päivät sen koira räksyttää ja illat isäntä/emäntä hypiskelee kantapäillä ja jumputtaa ties mitä.

käy lainaamassa sokeria ja ota selvää :D

Jumalauta että hävettää taas mennä maanantaina kouluun eilisten hölmöilyjen jälkeen. Kaikille ei viina sovi, ei muuta.

Back
Ylös Bottom