/ban elasto
No einy.
No einy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erkki, kunnolla!
Kyllä Maik-setä.Erkki, kunnolla!

En mä oikeesti vittuile, kunhan höpisen.oon kirjoittanut pikku päissään, mutta tunteella!!! miksi vittuilet?
On niin hirveen näkönen härkä tossa sun avatarissa, että oli pakko tietää pukkaanko enemmän malmia liikkeelle kuningasliikkeessä..'
nyt varmaan 100kg :D en oo voinu treenata....KUI?
On niin hirveen näkönen härkä tossa sun avatarissa, että oli pakko tietää pukkaanko enemmän malmia liikkeelle kuningasliikkeessä..
Tappelu..Kelle?
Tuu huomenna Tampereen Powerhouselle niin katotaan kuka pukkaa, ketä pukkaa ja paljon pukkaa. ;)siis hä....paljon ite pukkaat?... blaablaa
Tuu huomenna Tampereen Powerhouselle niin katotaan kuka pukkaa, ketä pukkaa ja paljon pukkaa. ;)
Yön alkuja vaan kaikille tasapuolisesti! Mikä penkkiskaba tääl on päällänsä? O_o
Penkkiskaba meni jo. Seuraavaks kisataan kuka kusee pisimmälle!Yön alkuja vaan kaikille tasapuolisesti! Mikä penkkiskaba tääl on päällänsä? O_o
Öitä! Eihän sulle jääny paha mieli tästä sanailusta..? Vitsillähän mä vaan.. :( :haart:En tajuu.. Nyt meen nukkumaan, hyvää yötä kaikki kultamussukat!!!!:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:
Nämä on niitä asioita joita ei netissä huudella. Tällaiset asiat selvitetään sitten paikan päällä.Paljon ~Voimariini ~ sun penkki maksimi on?? itellä ei kuukauden reenilläkään yli 145kg menis. Eli oot kovempi jätkä![]()