BB Susanna Mantila

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Valtavan upeat reidet!!:thumbs: Kaunis ja tasapainoinen kokonaisuus, hyvä Susanna!:)

Taitaa myös voimaa löytyä tältä naiselta paljon. Jossakin lehdessä (taisi olla Bodaus) oli Susannan treenipainoja ja käsipainopenkissä taisi olla painot 45 kilon luokkaa. Saatan muistaa väärinkin.

Välihuomio! Yhden vuorokauden aikana joka ikistä Susannan kuvaa avattu yli 2000 kertaa/kuva!!! Taitaa olla enkkoja suosiossa? Hei Eiks Susannalla ennen ollut blondit kutrit? Täytyy kyllä sanoa että tuo otsatukka ja "brunetti" väri sopii todella hienosti Suskille!

WAU! Susanna näytti kyllä uskomattoman kovalta. Pääsin Kultsalla ihan läheltä seuraamaan hänen takahuone-lämmittelyä ja voi syöpä, että näytti lihaisalta.

Taitaa myös voimaa löytyä tältä naiselta paljon. Jossakin lehdessä (taisi olla Bodaus) oli Susannan treenipainoja ja käsipainopenkissä taisi olla painot 45 kilon luokkaa. Saatan muistaa väärinkin.

Jep, Bodauksessapa hyvinkin. taisi olla 8x 45kg.
Muita tuloksia samassa artikkelissa: Kyykky Smith koneessa 20x150kg, kulmasoutu tangolla vastaotteella 8x140kg, yhden käden kulmasoutu käsipainolla 15x60kg ja leukojakin veti 20 :rock:

Aika mahtava toi miken lupaus jos jollain on isommat reidet :D :D mutta aika rauhallisin mielin voi olla, on meinaa uskomattomat ;) moni on kateellinen

Kiitos kaikille tsemppauksesta, jaksaa taas paremmin painaa nämä viimeiset viikot. Ja tietty Mikelle kuvista!:)

Ihan järkyttävän kova kuntao! Noi reidet varsinkin on jotain uskomatonta. Mikäs oli Susannan kisapaino kisatessa?

Kultsalla paino oli n.65kg, mutta kuntohan oli vielä keskeneräinen. Aika näyttää lopullisen kisapainon.

Ja Bisley: joo, olin blondi aiemmin, tämä tukanväri vaihtuu mulla aika tiuhaan tahtiin, kun mulla on niin hyvä kampaaja:D

Kyllä noi reidet ainakin mätsää ton betoniseinän kanssa.

Back
Ylös Bottom