Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Lisätietoja tarvittas futis kenkien muotoiluu. Kengät kuumaan veteen sitten jalkaan muotoutumaa. Eli kun laitan kengät jalkaan ni laitanko kengät veteen vai en? Ja kauan anna niiden muotoutua jalassa?
Mahdollisimman nopea vastaus, kiitos.

Mitä mieltä olette väitteestä "Kierrättäminen on luonnonsuojelun kannalta aivan huuhaata, paitsi alumiinitölkkien osalta, se on ainoa artikkeli jossa uusiotuote rasittaa luontoa oikeasti kierrätystuotetta enemmän"?

Mitä mieltä olette väitteestä "Kierrättäminen on luonnonsuojelun kannalta aivan huuhaata, paitsi alumiinitölkkien osalta, se on ainoa artikkeli jossa uusiotuote rasittaa luontoa oikeasti kierrätystuotetta enemmän"?

Taidettu katsoa jakso Penn & Telleriä ja nyt halutaan päteä asiasta? :)

En itse asiassa :D. En vain tiedä miten tuohon vastaisi :D

edit. mikä se sellanen ohjelma on?

miten pääsee eroon mustasta silmästä mahdollisimman nopeasti?
tuli boxattua lauantaina kaverin kanssa :D
Onneks oli eilen kuumetta ni ei tänää tarvinnu mennä kouluu

mittee teen jos oon hävittäny verokortin ja pitäs muutaman viikon päästä saaha työnantajalle?
Omasta mielestä verokortti on tullut, mutta en löydä mistään!

jatkoa vielä eli en vielä tiedä tarkkaa palkkaa, mutta luulisin kesän aikana tienaavani 2500-3500e. Jos nyt netistä tilaan verokortin mitä laitan koko vuoden tuloihin? Olen opiskelija joten tuloja ei kesän jälkeen tule kuin korkeintaan muutamia satoja euroja. Kannattaako laittaa hieman isompi arvio kuin pienempi jos ei halua mätkyjä?

Tilaat uuden verokortin ja arvioit tulosi hieman yläkanttiin jos haluat välttää mätkyt.

Osaako joku sanoa, miten paljon painaa n. 250-sivuinen A5-kokoinen kovakantinen kirja?

Olen unohtanut ottaa malarialääkkeen (viime torstaina piti ottaa satsi, ja viikottain pitäisi samana päivänä aina muistaa ottaa).
Malarian vaara on sinänsä todellinen, että olin malaria-alueella ja hyttyset pistivät mua ihan mielipuolisesti, koko kroppa ja etenkin jalat otti iskua ja turposivat rumiksi punaisiksi pateiksi. Ensimmäisenä iltana laskin 27 pistosta pelkästään säärissä, joten eiköhän reissun aikana niitä pistoksia ainakin sadanluokkaa ollut. Montakohan rosenttia hyttysistä nyt kantaisikaan virusta?
No, se ei mua haittaa. Kavereilla skideinä ollut monesti malariat, ja eräs vanhempi kollega on viidesti virkamatkoillaan sairastanut malarian, ja voivat kaikki vallan mainiosti.

Ajattelin vaan, että otanko nyt malarialääkkeen näin myöhässä, vai onko se ihan turhaa tässä vaiheessa enää? Voisin nääs säästää ensi kertaa varten. Ellei siitä ole jotain hyötyä ottaa näin myöhässä ne?

E: Niin Heliopar-merkkisiä ovat. Luin kyllä ohjeen, mutta mietin että onko nyt jo liian myöhäistä että ne vaikuttaisi ollenkaan.

Miten astianpesukoneen pesuainekotelon kansi aukeaa pesun aikana?
Just kokeilin ilman koneen pyöräytystä, niin kansi pysyi kiinni...

Miten vitussa italialaiset äänestivät tuon saatanan Berlusconin taas valtaan? Äijä on täys rikollinen. Paskamafioso.

Back
Ylös Bottom