Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oot kuuro;)
No on tossa jotain vivahteita reggaesta, muttei tuo ole kuitenkaan mitään reggaeta! ;)
Taitaa juu ja on vähän jumissa kun sivujakaan ei ole päivitelty viime vuoden jälkeen. Harmi, sillä varsin kovat lätyt ovat kasanneet. Taitaa Dimmu viedä kaiken ajan.Eikös old mania pyörittele tällä hetkellä vain yksi henkilö?
eipäs juupas ;)
Mut mä oon silti oikeessa! :evil:
Nyt Montreal - Boston Canal+:lla!! :thumbs:

Iloita. Meitsillä lokakuussa kutsunnat, ja jos ens vuonna pääsis jo niin great. Tänään vähä rodeota. Sitä juomaa.Tänää tuli sit kutsunta paperit. Pitäskö itkeä vai iloita?
Mihis muute pakkiksen -90 syntyneet meinas mennä inttii? Itte aattelin jos lähtis Vekaralle
Kas vain. R-kioskin myyjät käyvät myös kakalla. He ovat siis ihmisiä?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oodi Kakalle:
Suljin kioskin hetkeksi.
Olin poissa minuutin,
kun tulin takaisin, oli kansakunta sekaisin.
-Kioski kiinni? Mitä ihmettä?
-Olin kakalla, hyvä ystävä!
-Housuuniko paskoisin? Vai vaipat jalkaani sulloisin?
Älä arvoisa asiakas,
Näyttele noin tyhmää.
Tule hetken päästä takas,
Ehdin kyl' sult' rahat nyhtää!
Tunge se lotto vaan sinne,
persiisees karvaiseen.
Tuo tänne vaik' kaverinne,
kun on hätä, paskalle mä meen!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
katso liitettä 21709

No tokihan se käypi. Pyntsällä on kesäsin ihan kohtuu pelata. Tosin siellä tullaan heti valittaan jos oot liian kauan verkolla postailemassa. Laita priimaa tänne ni katotaan mikä on proggis.Niin dinho, nuori vanhakas runggari. Pitäiskä vetää sitä biitsiä jossain jos on tsäänssit?
Vois vetää vähän pussikeittoo ja sellasta.
Sitten kun lähen seuraavan kerran Tre:n yöhön niin voisin ilmottaa sulle siitä privassa. Vois kato pitää eka meidän miitti cabaretissa tai onnelassa niin keksitään Standerille joku tulikaste kesän miittiin...