Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

dex.jpg

Missasin Grossarin deitti-ilmotuksen. Muistaako joku yhtään minkälaista pojkee se etsi?
Olin muuten sittenkin viikonlopun juomatta. Ei jaksanu. Treenasin molemmat päivät. Salilla.

Mä oon miettiny jos olis tarvetta omalle deitti-ilmotukselle, niin minkälainen siitä tulis ja vastaiskohan kukaan siihen. Vai spämmättäskö se täyteen teidän toimesta jotain tuubaa ja sitten kaikki chicksit pelästyis?

Voi olla, että kun yrittäis jotain ubervitsikästä ja erottuvaa ilmotusta niin se lähtis taas niin lapasesta, ettei ois pelkoo sillä ketään saavan...

Missasin Grossarin deitti-ilmotuksen. Muistaako joku yhtään minkälaista pojkee se etsi?
Olin muuten sittenkin viikonlopun juomatta. Ei jaksanu. Treenasin molemmat päivät. Salilla.

Mä oon miettiny jos olis tarvetta omalle deitti-ilmotukselle, niin minkälainen siitä tulis ja vastaiskohan kukaan siihen. Vai spämmättäskö se täyteen teidän toimesta jotain tuubaa ja sitten kaikki chicksit pelästyis?

Voi olla, että kun yrittäis jotain ubervitsikästä ja erottuvaa ilmotusta niin se lähtis taas niin lapasesta, ettei ois pelkoo sillä ketään saavan...
Puntilla olin myös, eikä tullu viunaa vedettyä. Tunnen siitä ylemmyyttä.

Teikäläisen verbaalisilla kyvyillä siitä tulisi perin veikeä ja irstas, wich is good.. mutta valitettavasti kaikki pakkiksen urokset tulisivat spämmäämään sen keijoilulla......

Vittu Korporaation aamu on välillä aikas sairas..

Mikäs herra D sun priva-asetuksissa mättää, kun en saa laitettua eräitä vähemmistöeroottisia kuvaustuotoksia?

Koita ny säätää niitä jotenkin...

Niin kai sitten, mutta onneks sulle saa laittaa niin paljon kun ehtii.

Sä voisit kyllä vähän vähentää mun painostamista siinä asiassa... En mä voi koko ajan laittaa uusia juttuja, täytyy välillä syödäkkin...

Back
Ylös Bottom