BF Anniina Krökki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sweet, loistavia kuvia!!
Tahtoo noi housut, :hyper: onko nekin mahdollisesti Varustelekasta, ei ainakaan näin äkkiseltään löytynyt...

Aah, niinpä tietysti. Nyt Anniina heti paljastamaan mistä moiset pöksyt löytyy! ;)

Noit tais olla joskus muutama vuos sitten veromodassa myynnissä tai näyttää ainakin aika pitkälti samanlaisilta, itselläkin oli vastaavat...

Aah, niinpä tietysti. Nyt Anniina heti paljastamaan mistä moiset pöksyt löytyy! ;)

Kiitoksia kaikille mukavista kommenteista ja Mikelle loistavista kuvista. Näistä tuli juurikin sellaisia, mitä olin mielessäni ajatellutkin. Ihan jouluissani pengoin eilen sitä Varustelekan laatikkoa, kun noi tavarat oli laitettu kasaan mua varten. Ihme maastokuosi-asefetissi mullakin :D

Mutta joo, housut tosiaan on mun omat. Ostettu ehkä 4 vuotta sitten Onlystä. Pidetty niin paljon, että lahkeiden takaosat on kuluneet jo puhki...Olleet monessa mukana ja en tiedä, miten sitten suu pannaan, kun noista aika jättää...Mut vielä ne hetken kestää, kun ei Mikekään mua ton enempää pistäny mua konttaamaan tuolla sillan alla :D

Ps. Voin kertoo, että sellainen kiva kostea +3 astetta ja tuo panosvyö ei tuntunu kivalta biksuissa. Vieläkin oon ihan jäässä.

Anniina rokkaa :haart: Go taskuraketti go! Olkapäät on kyllä tykimmässä kuosissa kuin itse tykki ;)

Mikelle kiitos hienoista kuvista!

Anniina Krökki revisited, kuvia.

TLP kävi kuvailemassa lisää Anniinaa, etusivulle inside infot kohtsilleen.

Galtsu

_TLP4472.jpg

Back
Ylös Bottom