grostoppi: syötkö räkää?
Totta kai, se on parempaa kuin suklaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
grostoppi: syötkö räkää?
Mutta angstiteni te olette alaikäinen ;)
ite en pysty syömään vaikka nenää on kiva kaivella. joskus tulee kyllä tosi herkullisen näköisiä tuotoksia.Totta kai, se on parempaa kuin suklaa.
ite en pysty syömään vaikka nenää on kiva kaivella. joskus tulee kyllä tosi herkullisen näköisiä tuotoksia.

tai ainaki kaveri sano et ku sil on joteki herkkä iho et jos se räplää sen luomia tai on auringossa ni se vois aiheuttaa ihosyöpää
jaaha. jos nää jutut alkaa kerta vakavoitumaan niin painun pehkuihin.Oikeasti, en syö. Kohta pitää laittaa ilmoitus tuonne treffiosioille, siksi pitää puhua ainoastaan järkeviä.
http://www.terveysportti.fi/terveys... ihon pigmenttimuutokset&p_artikkeli=dlk00447
Luulisin, mutulla, että luomen repiminen saattaa edesauttaa melanoomaa eli revitään suojakerrosta pois.. Tietoa en löytänyt että repiminen aiheuttaisi sitä, auringosta vaan puhuttiin. Luulen että se vaan äityy ja kasvaa isomaksi siitä jos repii.
Jaa-a. Sulla on muuten hieno sigu.Miks ei taaskaan väsytä??
Mulla lukee toi oikeessa forkussa.Vaikeuksien kautta voittoon.Mitä se tarkottaa?
Jaa-a. Sulla on muuten hieno sigu.Mulla lukee toi oikeessa forkussa.

niinhä tuo menee... ainaki mun kohalla...Ahaa... mut niinhän se menee oikeassa elämässä![]()