Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Joo oli hyvä että kundit sai välit selvitettyä mutta voi vittu jos ne muka polttaa sen saunan niillä nakeilla ni mä suutun.

Teillä kahdella yllättäen eniten viestejä tähän threadiin... Salkkari-friikit! :D

Kari on kyllä sarjan parhaimpia hahmoja. Siitä mulkumpaa äijää saa hakea. Aina nälvimässä ja vittuilemassa joka asiasta. Hieno mies.

Kari Taalasmaa on joo helvetin kova äijä, ei siinä mitään. Se on kuitenkin Seppo Taalasmaan poika.

Mutta tota mäkin kiroilin, että eihän nyt jumalauta voi sauna syttyä tuleen jos on kolme makkaraa jääny kiukaalle. Ei edes Pihlajakadun sauna.

Kari Taalasmaa on joo helvetin kova äijä, ei siinä mitään. Se on kuitenkin Seppo Taalasmaan poika.

Mutta tota mäkin kiroilin, että eihän nyt jumalauta voi sauna syttyä tuleen jos on kolme makkaraa jääny kiukaalle. Ei edes Pihlajakadun sauna.
Itseasiassa jos joskus oot grillaillu niin ainakin kun rasva tippuu hiilloksen päälle se syttyy palamaan tjsp. En sitten tiedä käykö vastuksen päälle pudonneelle rasvalle samoin :D

Itseasiassa jos joskus oot grillaillu niin ainakin kun rasva tippuu hiilloksen päälle se syttyy palamaan tjsp. En sitten tiedä käykö vastuksen päälle pudonneelle rasvalle samoin :D

Salkkarisaunassa ainakin. Oikeassa elämässä en ole koskaan kuullut moisesta. Itse olen grillaillu makkaraa lähes pelkästään puulämmitteisissä saunoissa.

Kuulin luotettavasta tietolähteestä, että Salkkareiden sopimusta on lyhennetty radikaalisti. Voimme siis hyvässä lykyssä nauttia tästä juhlasta enää tämän vuoden loppuun asti... :( ...APRILLIA!

Sen voi ihan lukea tuosta viestin lopusta valkoisella fontilla. Hieno avaus pakkiksella!

Pitäähän märkäkorville tehdä heti selväksi, että Pakkis on paska ja vittumainen paikka. Ei tänne kannata tulla :D

davidsalkkarit.jpg

No.. ainahan sitä voi haaveilla... :(

Back
Ylös Bottom