Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
joo vittu jos mä nään joskus terminaattorin kaupungilla niin kyllä tokasen sille että poliisien tappo on väärin.;):D ja kysyn samalla miten ihmeessä se matkusti munasillaan ajassa.

mikä on muuten "juulian" oikee nimi, noin niinku oikeessa elämässä.:wtf:

SE ON VAAN TV OHJELMA.

Missä oikeessa elämässä?

Taidat käydä vähän laihalla seoksella? :rolleyes:

joo vittu jos mä nään joskus terminaattorin kaupungilla niin kyllä tokasen sille että poliisien tappo on väärin.;):D ja kysyn samalla miten ihmeessä se matkusti munasillaan ajassa.

mikä on muuten "juulian" oikee nimi, noin niinku oikeessa elämässä.:wtf:

SE ON VAAN TV OHJELMA.

Se on jotain paljon suurempaa ja hienompaa kuin pelkkä tv-ohjelma!

joo minäkin tulin just GOTHAM CITYSTÄ lomilta ja arvaa vituttiko.BATMAN ei tarjonnu illallisella mulle ku kupin vettä vaikka jätkällä on sikana rahaa ja kauniita naisia.

Eipä olisi ensimmäinen hippi salkkareissa. Eikös se Ilarikin ollut jonkinlainen, vai muistanko nyt ihan väärin?

Toivottavasti Anselmi ei nyt sekaantuisi niihin samanlaisiin lahkoihin kuin Miia... :(

olikx se nii et ulla dyykkas sen inkan jostakin rodesta. ja anto sille lämpimän kodin itsensä ja sepin huomasta? mihin se inka sittemmin muuten katos? vittu oli sekin rasittava mamsseli.

olikx se nii et ulla dyykkas sen inkan jostakin rodesta. ja anto sille lämpimän kodin itsensä ja sepin huomasta? mihin se inka sittemmin muuten katos? vittu oli sekin rasittava mamsseli.

Joo roskiksesta se tais löytyä.Mihinköhän se katos?No jaa pää asia että katos.;)

Back
Ylös Bottom