Jaa Roosa vai? ;)
eikun ismo :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa Roosa vai? ;)
Jos törmään Juuliaan kaupungilla, aion sanoa suorat sanat tuosta Ismon sorsimisesta.
Ihan hermostuttaa kun kunnollista miestä noin piinataan.
Ipidroid lähti tuntemattomaan paikkaan, josta se soitti tanjalle ja sopi tapaamisen kentauriin. Jakson lopussa Ipi vei Tanjan mukanaan iskemättömät-kerhon kokoukseen, joka on siis tarkoitettu väkivaltaisille miehille. Siinä se sitten yritti todistella että se haluaa oikeesti muuttua.
Vitut sanon minä, badboy-ipi sais pysyä kuvioissa ja vaihtaa avokämmenen nyrkkiin. :D
Ismon lupaukset on kyllä pelkkää sanahelinää, ei mene kauaa kun se taas lyö Tanja tai Juuliaa, ja vielä vähemmän menee, kun Tanja taas antaa sille anteeksi. Kyllä on tyhmä akka. Juuliastakin tullut aivan vitun rasittava teinihoro. Onneks sentään Ismo nollaa välillä tilanteen tempasemalla jompaa kumpaa lättyyn.

Mitä oikein tapahtu eilisen jaksossa? Jäi kattomatta:curs:
alkaa ismon ote herpaantua tosiaankin...
:hyvä:Loistavaa avautumista! Hauskaa luettavaa, onhan tuosta osa ihan totta.Vittu toi Joonatan ärsyttää päivä päivältä enemmän!
Jättää aina astiat ja ruuan jämät pöydälle muitten siivottavaks, kyllä mun mielestä pitäis olla jotain kunnioitusta Lassea ja Paulaa kohtaan kun ovat hänet sinne asumaan ottaneet..Muutenkin sen käyttäytyminen Paulaa ja Lassea kohtaan on niin perseestä.
Mä en ainakaan kattelis tommosta saatanan hunsvottia kotonani, vaikka olisikin sukulaispoikia.. Sit sillä on semmonen hälläväliä-asenne että pistää oikein vihaks. Onko se oikeesti niin tyhmä että se ei tajuu mitään vai mikä vittu siinä jätkässä on?
Mitä se Oonakin siinä näkee, kaveri on olevinaan niin vitun fiksua jätkää, mutta ei saa edes sanaa suustaan, sit sielt tulee jotain neitimäistä lässytystä.. Mun mielestä jopa Nikossa on enemmän munaa kun Joonatanissa, se sentää sanoo suoraan kuinka asiat on, eikä kiertele kuin mikäkin kusnulli.
Sen ääni nostaa mulla karvat pystyyn niin että mun tekis mieli hakata se, kumpa Kari pieksisi sen mun puolesta!

Salkkarit on paljon parempi näin pelkästään Pakkikselta seurattuna.
Jatkakaa.
Jos törmään Juuliaan kaupungilla, aion sanoa suorat sanat tuosta Ismon sorsimisesta.
Ihan hermostuttaa kun kunnollista miestä noin piinataan.