Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Räjähtää pää tuon sallan takia. Se on jopa ärsyttävämpi kun oon koskaan osannu kuvitellakaan. Mättää semmosella intohimolla tuota kakkua lärviin että kyllä ne tukkisääret vaan paksunee. :D

EDIT: Hoho ku ismoo vähän ounataan.. ei ollukaan mestariratkaisu tuo "nyrkki silmään vaan!". :D

Uhkaili isyystestillä.

Juulian ja Tanjan sais viiä saunan taakse ammuttavaksi. Hyvännäkösiä ovat joo, mutta ei oo mitään niin rasittavaa ku nuo kaks. Sallakin on jotain niin ihanaa verrattuna noihin. Ei jaksa katella enää..

J: Ootsä juonu?
S: En, vaan syöny! :D

Aika loistavia noi Sallan ahmimiskohtaukset. Ei ois itellä pokkaa olla moisessa pullakunnossa, ja sitten aina kun mielipaha iskee, niin kuvataan ahtamassa kermakakkua tai suklaalevyä tai litran pakettia jäätelöä.
Voin kuvitella että Sallalle maistuu oikeassakin elämässä moinen safka, sen verran se on levinny niistä Haluatko filmitähdeksi ajoista...

Voin kuvitella että Sallalle maistuu oikeassakin elämässä moinen safka, sen verran se on levinny niistä Haluatko filmitähdeksi ajoista...

Tuli kyllä ihan sama eilen mieleen. :D Sitten vielä kun se oli niin jumalattoman ärsyttävällä päällä siinä ku ahmi kakkua. Mulle heijastu verkkokalvoille semmonen kuva läskistä siasta mikä ahmii kakkua naama kermavaahossa siinä. Oon kyllä itekki lihava että ei sillä. :D

Ismo mokasi todella pahasti :(

Ippenä olisin kyllä huitaissut ihan täysillä tuota pientä äpärälasta. Ja mikä vitun Budhha tuosta Amista on tullut ei saatana.

Ahhahha :D Ei jumaliste mikä jakso! Nyt heti kuva jakoon tosta ku ismo sanoo tossa lopussa "senttiäkään" tai jotain. Siinä kuitenki kun se juulialle mesoo. Oli taas ihan jumalattoman hyviä ilmeitä. Ippe on kyllä selvästi pehmentyny nykyään. Tommosia bitch läppäsyitä enää jakelee. Kunnon koukkua vaan leukaan niin juulialla ois vähän aikaa pyöriny pelimerkkejä silmissä. :D

Tuli muuten mieleen että mitähän joku näistä kirjotuksista kuvittelee. En oo oikeesti mikään naisten lyömistä kannattava sekopää. Tohon sarjaan vaan käy hyvin noi kun tietää että se on pelkästään sarja. :)

EDIT: Pakko yhtyä kyllä Tee:n kommenttiin mikä on tuossa alla. Miks siitä on tullu tuommonen aivan älyttömän rasittava.

Back
Ylös Bottom