Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt yöt. hahahahshaaa

öit vaa

Mitä te pojat oikein eilen veditte, kun mun privaviestiboksi on täynnä älämölöä?
Dinho näköjään höpissyt jotain epämäääräistä Lumikista ja Pinokkion nenästä tekemässä jotain ja Reinzell lähinnä esittänyt saman kysymyksen eri muodoissa about kymmenisen kertaa. :D

raisseli oli eilen aika maistissa. itsehän en tuota alkoholia ollut juonu kuin päkin jos pari

Heittäkääs joku mut täältä kämpiltä Peltolan amiksen lähelle. Ei jaksais kikkailla bussien kanssa.

Nyt kun Sniffari kysäisi, millaset ajankohdat olis porukoille käypiä? Milloin saatte pidellä parin päivän lomia, vai otatteko rohkeasti rokulipäivät miitin kohdalle? Onko viikonloput vapaita kaikilla kaikkina aikoina? Kesällä vissiin pidetään (kesäkuusta etiäpäin)?

Columbuuuu, kukkuu, ootko vielä olemassa, sano jotain??? Dinho, Reinzell, (Janpa?) ja ketäs muu vielä oli...? Onko vielä liian aikaista ruveta tiedustelemaan ja suunnittelemaan? Mulle käy elokuu (tai mikä tahansa kuu kesä-elo väliltä), silloin Janpa-muksu pääsis megeen kanssa...huolitaanko Indica mukaan sillä ehdolla, ettei se koita järkätä meille mitään muijia?

Ja kaikki halukkaat voi ilmoittautua epävirallisesti tähän ketjuun. Miitissä A-luokan kyrsää tarjolla.

Nyt kun Sniffari kysäisi, millaset ajankohdat olis porukoille käypiä? Milloin saatte pidellä parin päivän lomia, vai otatteko rohkeasti rokulipäivät miitin kohdalle? Onko viikonloput vapaita kaikilla kaikkina aikoina? Kesällä vissiin pidetään (kesäkuusta etiäpäin)?

Columbuuuu, kukkuu, ootko vielä olemassa, sano jotain??? Dinho, Reinzell, (Janpa?) ja ketäs muu vielä oli...? Onko vielä liian aikaista ruveta tiedustelemaan ja suunnittelemaan? Mulle käy elokuu (tai mikä tahansa kuu kesä-elo väliltä), silloin Janpa-muksu pääsis megeen kanssa...huolitaanko Indica mukaan sillä ehdolla, ettei se koita järkätä meille mitään muijia?

Ja kaikki halukkaat voi ilmoittautua epävirallisesti tähän ketjuun. Miitissä A-luokan kyrsää tarjolla.

Itse tulen jos vaan muut touhut sallii, suojalkapallon mm kisat ois 18.7-20.7, pitäs lähtee lappiin kaveriporukalla kalastelemaan loppukesästä ja sitten vielä ois 10 päivän vaellusreissu, kesätöitä + kaiken maailman muuta mökkireissua ja festaria:D Eli kiireinen kesä:rolleyes: Elokuu ois mitä mainioin jos vaan saan ton koulun sumplittua niin, sillä sillon vois ottaa miittiin osaa täysi-ikäisenä.

raisseli oli eilen aika maistissa. itsehän en tuota alkoholia ollut juonu kuin päkin jos pari

ime säkkejäs. Sä olit kyllä känässä, huutelit mun nimee varmaan kymmenen kertaa...

Stander: Siihen on sen verta viä aikaa, et katotaan sitten joskus. Se on just helmee, kun vedetään viikon varotusajalla ihan extemporeet ja mennään.

Siellä nyt ei varmaan kyllä päivällä pysty ihmisten nähden vetään mitään "normikuntoja".

Edit: Ainiin, täytyy kattoo ennen kun lähdet sinne arrrrrrrmeiiiiijaaaan. Voidaanhan me tulla sinne sotkuunkin pitään se miitti ;)

Siis mansessassa ois tarkotus kuitenkin miitti järkätä?

Joo, ei me kato dinhon kaa mihkään lähetä saatana patikoimaan... Tampesteri on pääkaupunki.

Reinzell, mie sain lykkäystä intistä. Se meidän viimekertainen pyjamaparty-kuva riitti perusteeksi.

Mansessa pidetään, juu. "What happens in Tampere, stays in Tampere". Reinzell ja Dinho tietävät kaikki hyvät kei-mestat Särkkiksen lisäksi, eli sinne vaan...mie haluun olla turisti.

Nyt alko jo muakin pelottaa. Vitut mä sinne uskalla tulla. Te vedätte sen kuitenkin liian keijoiluks, kun mä yrittäisin olla kerrankin sivistyneesti.

Kaikilta lähtee duunipaikat ja parisuhteet alta...

Muakin pelottaa jo koko ajatus... Eihän vaan siellä ole yhtä keit jutut?:wtf: Jutellaan USA:n politiikasta ja maailmanrauhasta ja katellaan auringon laskua särkänniemessä...
t_neula_ja_pojat_2.jpg

Kävitkö Janpa jo saunassa?

Eihän siellä mitään skekeilyä ole todellakaan...

Back
Ylös Bottom