Deleted member 48743
Miten te oikein noita pisteitä tuossa keräätte? :o en ymmärrä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on 10,5 milj. Ei voi kyllä tajuta tota 246milj tulosta.

Oonko mä ainut, jolle tekee pahaa pelata sitä delffiinipeliä, kun se menee niin saakutin korkialle?
Meinaakko että flipperiltä loppuu happi?
Hyvä peli! :5:
http://www.rawkins.com/games/do2/
Dolphin Olympics 2 - ehkä paras ja koukuttavin minipeli mitä on tähän mennessä tullut vastaan. Oma ennätys 246 miljoonaa. Väitän, että täältä ei kovin montaa löydy jotka tuon tuloksen pieksevät. Vaikka nyt itse sanonkin ;)
Ainakin pitää huijata, koska tuossa kello tikittää kaksikertaa hitaampa kuin minulla pelissä ja muutenkin näytti oudolta kun tyyppi hyppää selälleen ja saa silti nice landingin.http://www.youtube.com/watch?v=sIO9yFnUvVU
tossa video missä 233milj, eipä siinä tarvi kovin kummosia tehdä![]()
Ainakin pitää huijata, koska tuossa kello tikittää kaksikertaa hitaampa kuin minulla pelissä ja muutenkin näytti oudolta kun tyyppi hyppää selälleen ja saa silti nice landingin.
No oli nyt turhaa aikaa niin mittasin kännykällä kuinka montaa oikeaa sekunttia 10 pelin sekunttia vastaa. Mittasin eka omasta pelistä kun delfiini on 10 pelin sekunttia avaruudessa, että ei tule niitä extension sekuntteja kelloon ja sain ajaksi 10.4 sekunttia. Sitten otin ajan tuosta videosta taas samalla tavalla ja siinä 10 pelin sekunttia vastasikin oikeasti reilua 17 sekunttia.Kelloon tulee lisää sekunteja aina kun saa extensionin (eli siis ne rinkulat mistä saa myös vauhtia).
Ja kun delfiini on kovassa sivuttaisliikkeessä, veteen pitääkin tulla "selällään" alas, sillä näin otus sukeltaa nokka edellä. Tuo tausta vain hämää, sillä se ei liiku delfiinin mukana.
No oli nyt turhaa aikaa niin mittasin kännykällä kuinka montaa oikeaa sekunttia 10 pelin sekunttia vastaa. Mittasin eka omasta pelistä kun delfiini on 10 pelin sekunttia avaruudessa, että ei tule niitä extension sekuntteja kelloon ja sain ajaksi 10.4 sekunttia. Sitten otin ajan tuosta videosta taas samalla tavalla ja siinä 10 pelin sekunttia vastasikin oikeasti reilua 17 sekunttia.
Tuossa laskeutumis jutussa olet varmaan oikeassa.
En ikinä!Tai sitten vaan myonnat etta et osaa pelata :D
14.5 miljoonaa. Sitten uusi peli :Miun paras on 2 miljoonaa.