Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kotikaupunkini Tampereen tummaihoisten selvästi suosituimmassa kapakassa/klubissa aktiivisesti vierailleena täytyy todeta, että kyseisessä paikassa en ole kertaakaan havainnut tappelua tai suurempaa päänaukomista. Paikassa tummat ja valkoiset viettävät iltaa ja yötä sulassa sovussa :thumbsup

Sedun eräässä teinihelvetissä - niin ikään runsaasti vierailleena - taasen tappeluita olen nähnyt, poket ovat roudanneet tappelevat ulos. Onpahan parille kaverillenikin alettu uhoamaan kyseisessä mestassa. Nämä kaikki ovat olleet valkoinen vs. valkoinen -tilanteita.

Kun siirrytään yöelämästä normaaliin arkeen, en ole tavannut mustaa miestä rähinöimässä. Yläasteella eräs puoliksi musta (äiti suomalainen, isä nigerialainen) kaverini oli todella fiksu, raitis ja menestyi koulussa. Nyttemmin viitisen vuotta jälkeenpäin olen saman tyypin pari kertaa tavannut, ja hän on yhtä reipas ja hyvä tyyppi kuin ennen. Myöskin entisessä työpaikassani kassalla oli Afrikasta kotoisin oleva heppu, joka oli kaupan rennoin kaveri, teki töitä kuten muutkin, maksoi veroja ja pelasi jalkapalloa. Hänet ja kaksi muuta hakattiin taannoin keskustassa kolmen skinin toimesta, hänen kallis takkinsa ja lompakko varastettiin.

Omista kokemuksistani siis täytyy sanoa, että rotuun katsomatta ihmiset tulisi nähdä yksilöinä, eikä yksinkertaisesti tuomita kasvottomina internetissä. Eri asia on, jos on omakohtaista kokemusta (kuten minulla) asiasta, mutta virran mukana meneminen ja nyökyttely vitsauksesta nimeltä neekerit on omiaan lisäämään ennakkoluuloja ja vihamielisyyttä mustaa miestä kohtaan. Näin tekemällä alennutte samalle tasolle niiden etnisten vähemmistöjen kanssa, jotka ajattelevat suomalaisista näin yleistävästi.

En siis sano, että mitään ryhmää suoralta kädeltä tuomittaisiin, vaan ryhmän jäsenet nähtäisiin individualismin hengessä yksilöinä. Viva la difference, muuta en voi ahdasmielisille sanoa.

Cthulhun selvitys on hyvä. Lisäisin siihen vielä, että monikulttuurisuudella pönkitetty kapitalismi on lyhytnäköistä toimintaa. Hetken menee lujaa, kun halpistyövoimalla voittoja keräävät firmat porskuttaa. Mutta kun etniset konfliktit pääsevät sisällisodan asteelle, kapitalistilla on ihan ihan yhtä nurjat oltavat kuin työväestölläkin. Kyllä se porvarikin rynkkyy joutuu tarttumaan kun pommia alkaa sadella pihamalle.

Konkreettisen esimerkin monikulttuurisuuden, lähinnä islamilaistumisen, tuhoavasta vaikutuksesta löytää vaikkapa Libanonista. Aiemmin kukoistava kristitty valtio muuttui alle vuosisadassa rajulla maahanmuutolla ja muuttajien kantaväestöä korkeammalla syntyvyydellä muslimienemmistöiseksi sotatantereeksi.

Euroopassa monikulttuurisuus on sen verran nuori ilmiö, ettei sen todellisia tuhoja nähdä vielä muutamaan kymmeneen vuoteen. Demografinen kehitys on kuitenkin selkeä; Eurooppa monietnistyy ja islamilaistuu rajua tahtia ja monissa länsi-Euroopan maissa kehitystä ei enää voi pysäyttää edes maahanmuuttoa tyrehdyttämällä. Lisähuolta tuo EU, joka mahdollistaa väestön vapaan liikkumiseen maasta toiseen. Kun ongelmat kärjistyvät esimerkiksi Ruotsissa, niin elättimassaa voi heinäsirkkalaumojen tavoin valua Suomeen emmekä me voi sitä mitenkään estää.

Eurooppalaista monikulttuurisuutta saadaan kiittää siitä, että tällaisten kansallisvaltioon perustuvien hyvinvointisaarekkeiden, kuten Suomi, ylläpito muuttuu tulevaisuudessa vaikeaksi. Toki vaikeutta lisää sekin, että Suomi itse aktiivisesti pyrkii pois kansallisvaltiosta, mutta vaikka ei pyrkisikään niin samassa veneessä tässä muiden EU maiden kanssa kuitenkin ollaan.

En usko että pitkällä tähtäimellä kansallisvaltion romahdus hyödyttää sen enempää porvaria kuin duunariakaan, joten minun on vaikea nähdä monikulttuurisuutta oikeistolainen tai vasemmistolaisena ideologiana. Monikulttuurisuuden vertaaminen kommunismiin on sikäli osuvaa, että eihän kommunismikään lopulta juurikaan ketään hyödytä. Kaikilla on paskat oltavat lukuunottamatta pientä puolue-eliittiä.

^^
Joo o.. voidaan siis lukita koko threadi kun saatiin päätös tällekkin keskustelulle!

EDIT:Mitvit.. en voi kopioida enkä leikata enkä liittää.. :O siis tuo yllä oleva kommentti oli maniacobserverille.

^^
Joo o.. voidaan siis lukita koko threadi kun saatiin päätös tällekkin keskustelulle!

EDIT:Mitvit.. en voi kopioida enkä leikata enkä liittää.. :O siis tuo yllä oleva kommentti oli maniacobserverille.

Taisin editoida kirjoitustani samaan aikaan kun yritit quotata sitä ;)

Mikäs päätös millekään tuolla mun tekstilläni muka oli?

2020. Suomessa on vielä reagointivaraa tähän uhkaavaan islamisti invaasioon. Ruotsi toimii puskurina (välillä toisinpäin). Ruotsi sulkee rajat, Suomi sulkee rajat. Venäjän puolelta islamistit on jo hoidettu.

... Paikassa tummat ja valkoiset viettävät iltaa ja yötä sulassa sovussa

-- Nämä kaikki ovat olleet valkoinen vs. valkoinen -tilanteita.

Vaikka kapakassa tulee usein käytyä niin viimeisestä todistamastani tappelusta on ainakin kymmenen vuotta

Kun siirrytään yöelämästä normaaliin arkeen, en ole tavannut mustaa miestä rähinöimässä......... Viva la difference, muuta en voi ahdasmielisille sanoa.

OK. Afrikassa kuitenkin harrastetaan joukkoraiskauksia, ihmissyöntiä ja loputonta sotimista.
Afrikassa myös tapetaan pikkulapsia, jotta heistä voidaan tehdä taikajuomaa. Kaikki tämä on tulossa Eurooppaan afrikkalaisten myötä. Olen pahoillani mutta erilaisuus jossa lapsia tapetaan, jotta heidän ruumiinosistaan voidaan tehdä amuletteja ei kiinnosta minua.

Taisin editoida kirjoitustani samaan aikaan kun yritit quotata sitä ;)

Mikäs päätös millekään tuolla mun tekstilläni muka oli?

Niinku se ei just ollut sulle.

Vaikka kapakassa tulee usein käytyä niin viimeisestä todistamastani tappelusta on ainakin kymmenen vuotta

OK. Afrikassa kuitenkin harrastetaan joukkoraiskauksia, ihmissyöntiä ja loputonta sotimista.
Afrikassa myös tapetaan pikkulapsia, jotta heistä voidaan tehdä taikajuomaa. Kaikki tämä on tulossa Eurooppaan afrikkalaisten myötä.
Anteeksi sanavalintani, paskaa. Tuhansien vuosien kulttuuri antautuu muutamassa vuodessa etelän villeille. Pohjoismainen kansa ei koskaan tule hyväksymään muslimi/somali/? invaasiota.

Afrikassa myös tapetaan pikkulapsia, jotta heistä voidaan tehdä taikajuomaa. Kaikki tämä on tulossa Eurooppaan afrikkalaisten myötä. Olen pahoillani mutta erilaisuus jossa lapsia tapetaan, jotta heidän ruumiinosistaan voidaan tehdä amuletteja ei kiinnosta minua.

Meitsiähän se taas kiinnostaa ihan kybällä. Saan ihan kiksejä siitä :hyper:

Kotikaupunkini Tampereen tummaihoisten selvästi suosituimmassa kapakassa/klubissa aktiivisesti vierailleena täytyy todeta, että kyseisessä paikassa en ole kertaakaan havainnut tappelua tai suurempaa päänaukomista. Paikassa tummat ja valkoiset viettävät iltaa ja yötä sulassa sovussa :thumbsup

Sedun eräässä teinihelvetissä - niin ikään runsaasti vierailleena - taasen tappeluita olen nähnyt, poket ovat roudanneet tappelevat ulos. Onpahan parille kaverillenikin alettu uhoamaan kyseisessä mestassa. Nämä kaikki ovat olleet valkoinen vs. valkoinen -tilanteita.

Kun siirrytään yöelämästä normaaliin arkeen, en ole tavannut mustaa miestä rähinöimässä. Yläasteella eräs puoliksi musta (äiti suomalainen, isä nigerialainen) kaverini oli todella fiksu, raitis ja menestyi koulussa. Nyttemmin viitisen vuotta jälkeenpäin olen saman tyypin pari kertaa tavannut, ja hän on yhtä reipas ja hyvä tyyppi kuin ennen. Myöskin entisessä työpaikassani kassalla oli Afrikasta kotoisin oleva heppu, joka oli kaupan rennoin kaveri, teki töitä kuten muutkin, maksoi veroja ja pelasi jalkapalloa. Hänet ja kaksi muuta hakattiin taannoin keskustassa kolmen skinin toimesta, hänen kallis takkinsa ja lompakko varastettiin.

Omista kokemuksistani siis täytyy sanoa, että rotuun katsomatta ihmiset tulisi nähdä yksilöinä, eikä yksinkertaisesti tuomita kasvottomina internetissä. Eri asia on, jos on omakohtaista kokemusta (kuten minulla) asiasta, mutta virran mukana meneminen ja nyökyttely vitsauksesta nimeltä neekerit on omiaan lisäämään ennakkoluuloja ja vihamielisyyttä mustaa miestä kohtaan. Näin tekemällä alennutte samalle tasolle niiden etnisten vähemmistöjen kanssa, jotka ajattelevat suomalaisista näin yleistävästi.

En siis sano, että mitään ryhmää suoralta kädeltä tuomittaisiin, vaan ryhmän jäsenet nähtäisiin individualismin hengessä yksilöinä. Viva la difference, muuta en voi ahdasmielisille sanoa.

Se on hyvä että olet tutustunut siihen mistä tässäkin osiossa keskustellaan.:thumbs:

Harvoin on kyse ainoastaan neekeriydestä, tervetuloa vääntämään. Moni on yrittänyt, toiset jaksavat pitkään (kaapeli).

Kotikaupunkini Tampereen keskustassa etnojengit ryöstävät kapakoiden ulkopuolella ihmisiä, ja varastelevat mummojen lompakoita keskellä kirkasta päivää.

Kuitenkin joka viikonloppu ja usein viikollakin pyörin iltaisin keskustassa, joskus jätkien kanssa, mutta miltei aina yksin. Yhtään ainuttakaan kertaa en ole nähnyt, saatika henkilökohtaisesti kokenut tällaista etnojengien rikollisuutta. En kertaakaan. Suomalaisten suunnasta tällaista käyttäytymistä olen kyllä ollut todistamassa, mm. eräs löi viime vappuna litran kossupullon toisen päähän rikki. Itselleni ovat kyllä suomalaiset tulleet herjaa heittämään, jopa vittuilemaan joskus, mutta tilanne ei ole kertakaan edennyt pidemmälle, sillä rentona jätkänä olen sutkauttanut jotain ja kohta ollaankin oltu jo kavereita :hyvä:

Kai tämä johtuu siitä, etten ole ennakkoluuloinen etnisiä vähemmistöjä kohtaan. Saattaa olla, että olen joitakin harvoja yksilöitä (niin suomalaisia kuin ulkolaisia) vastaan ennakkoluuloinen, kun sellaisen näen, mutten lähde tuomitsemaan porukkaa.

Maniac on vielä ns. denial-vaiheessa. Ei kannata kovin pitkään seurata tätä ketjua jos haluat säilyttää hellyttävän lapsenuskosi.

Johan sitä jo jonninverran on seuratukin :D Itse taidat olla ns. änkyrä-vaiheessa, kun kerran kaikki neekerit ovat rikollisia

Selvä trolli.. kaapeliks veikkaan!

Se on hyvä että olet tutustunut siihen mistä tässäkin osiossa keskustellaan.:thumbs:

Harvoin on kyse ainoastaan neekeriydestä, tervetuloa vääntämään. Moni on yrittänyt, toiset jaksavat pitkään (kaapeli).

Joo, loppujen lopuks tällaiset eipäs-juupas-väittelyt on yhtä tyhjän kanssa. Ainakaan itse en ala mielipidettäni muuttamaan sen takia, että yleinen mielipide on eri kuin omat kokemukseni. Sen jälkeen mielipide muuttuu, kun omat kokemukset alkavat puhua.

Totta, ei varmasti ole kyse pelkästään neekeriydestä. Tapaamani neekerit ovat olleet leppoista sakkia. Tapaamani mannet eivät, koulussakin sellainen aina riehui. En silti yleistä tätä koskemaan kaikkia manneja, vaan vain tapaamiani.

Heh, sinun tarvitsee selkeästi lukea enemmän tätä ketjua:whip:

Eikä vain tätä, vaan kaikkia muitakin suuria suomalaisia foorumeita ja elävän elämän keskusteluja. Asiasta ollaan väitelty maailman sivu, eikä se ikinä lopu.

Erittäin tuomittavaa, mutta Euroopassa valkoiset harrastavat ihmiskauppaa, elinvarkautta, ynnä muuta kivaa. Ihmisluonto on mitä on. Ikäviä asioita eri muodoissaan eri mantereilla. Kukaan ei kaipaa Afrikan vitsauksia tänne, mutta mietin vain oliko tuo taas niitä yleistäviä "pelätkää neekeriä"-kommentteja?

Eli onko se asian laita nyt mielestäsi, ettei Suomeen saisi ketään väärän värinen tulla?

Tilastot puhuvat silti puolestamme.

Eikä vain tätä, vaan kaikkia muitakin suuria suomalaisia foorumeita ja elävän elämän keskusteluja. Asiasta ollaan väitelty maailman sivu, eikä se ikinä lopu.

On niissä yksi yhteinen asia. Ns. monikulttuurisuuden puolestapuhujien suunnalta ei ole koskaan saatu todisteita sen hyödyllisyydestä, ei kertaakaan. Siis siitä, kuinka se suomalaista yhteiskuntaa hyödyttää. Ikävä kyllä haittapuolista faktaa sitten riittääkin enemmän kuin on tarpeen.

Back
Ylös Bottom