Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No offence jätkät, aika elotonta!!

edit: tulihan sieltä :D Mulle tulee kans tuttu muija kylään, aletaan kattomaan stardustia. Asuu tos lähellä ja juteltiin leffoista meses, nii päätettiin alkaa kattoon nyt. hihiii

You know what, id love to. I really do, but my date coming so im gonna have to leave you in trouble. Laterz äijät, mä poistun siististi takavasemmalle! ;)

Tää on yksinkertaisesti niin loistava :D.

Kun mä olin pikkuinen,
Mun isoäiti antoi lahjuksen:
Pienet kuulat ja sapeli;
Se sano, ett se on mun pikku pippeli.

Mun pippeli. Mun pippeli. Mun leikkikaluna on mun pippeli.

Kun mä kasvoin isommaks
Ja kouluun menin kuuskytkaks.
Tytöt siitä tappeli,
Niin suosittu oli mun pikku pippeli.

Mun piti päästä ripille,
Mutt kerroin leikin papille;
Suljettiin multa kappeli,
Niin synnillinen oli mun pippeli.

Armeijassa jarruttaa
Ne yritti ja lepoa komentaa.
Tehtiin musta moppeli,
Mutta silti toimi mun pikku pippeli.

Nyt on laulu lopussa
Ja kaikilla on kädet taskuissa;
Vaikka Moogi kuinka hyppeli,
Niin kiinnostavampi oli oma pippeli.

Sun pippeli. Sun pippeli. Sun leikkikaluna on sun pippeli.
Sun pippeli. Sun pippeli. Sun leikkikaluna on sun pippeli.

Yeah! Mun pippeli ja sun pippeli.
Sun leikkikaluna on sun pippeli.
Mun pippeli ja sun pippeli.
Sun leikkikaluna on mun pippeli.

Yeah! Mun pippeli, sun pippeli.
Sun leikkikaluna on mun pippeli.
Vaikk'on aika simppeli,
Niin raaka peli on pippeli!

muahaha pakko vielä lisätä et arvasin et se tytsy tulee täydet meikit päällä. Äkkiä piti tulla mutta meni tunti ja 5 min kävelymatkan päässä asuu. Varmaan ajo säärikarvatkin. :D

120579105416.jpg

Me ollaan kaikki sairaita! Lihasdysmorfia on "sairauden" nimi ja
kuvaus:"henkilö pyrkii kasvattamaan lihaksensa suhteettoman suuriksi käyttäen tähän kohtuuttomasti aikaa ja vaivaa. Hänelle saattaa esimerkiksi tulla voimakkaita ahdistusoireita jos ei pääsee kuntosalille harjoittelemaan suunnittelemassaan aikataulussa. Lisäksi tähän tavallisesti liittyy tiukat ruokavaliovaatimukset, jotka tukevat kehon rakentamista."
Tänään terveystiedossa esitettiin esitelmä syömishäiriöistä ja oli vähän, että WTF!?!?!!
Varsinkin tosta kuvauksesta tulee sellanen käsitys, että jos treenaa salilla tuloshakuisesti niin on sairas:hyper: täytyy varmaan alottaa makkara-olut -ruokavalio ja linnottautua sohvalle.

Kyllähän tää miitti vedetään tänäkesänä ja ihan sama missä kuussa. Sis jos vielä muistetaan, seuraavan vuoden kesään ei parane jättää, kun ei oo mitään tietoo ollaanko ees hengissä enää...
Mä sairastan sellaista vakavaa sairautta nimeltä "Masturbheimer" jonka oireena on hirveä käsien vispaaminen ja vatkaaminen nivusten läheisyydessä. Sen seurauksena kehoni proteiinipitoisuus on kovin alhainen, sillä menetän suuret määrät valkuaisaineita päivittäin.

Asiaan. Katellaan kesän lähestyessä tilannetta, ilmatkin saisi olla paremmat. Mitään massamiittiä ei nyt toivoisi (ketään ei kuitenkaan suljeta pois, niin kauan kun löytyy tarpeeksi kusta päästä), vaan sellaista truerunkkareiden kokoontumista Mansen suunnalla.

Back
Ylös Bottom