Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tainnut tulla Robertto ihan yllätyksenä että yhdessäkään ei ole mitään asiaa? :D Mutta mutta, jos sitä vaikka vähän venyttelis ja koittais mennä vetään hirsiä

Ei. Minulla on yleensä hyvin vähän asiaa, mutta silti pakottava tarve jauhaa kaikenmaailman paskaa.

En ollut sentäs ainut tyhmä :hyvä:

Edittiää: Vittu mä muuten tätä venyttelyä ja paljon, mut olis kiva huomenna pystyä käveleen :)

tais se mahouni olla oikeassa kun muistin juuri että piti lukea tuota englantilaista romaania (josta piti eilen olla valmiina väh. 300 sanan pitunen esitelmä, jonka tekemiseen sain armon aikaa perjantaihin)

Ja kun olen sen verta guru, niin voin paljastaa että postimäärän näkee myös sen tredin nimen vasemmalta puolelta siitä punasesta neliöstä.

Meet tohon etusivulle. Siis "yleinen keskustelu" ja sieltä otsikon jälkeen oleva replies.

Tähän on myös helpompikin tapa, eli; painat tuosta "Search this thread", siitä sitten painat "Advanced Search", ja kun se aukeaa niin kirjoitat oman nickisi siihen laatikkoon, "Search by user name". Ei tartte selata tuota pitkää listaa, vaan tuollalailla löytää nopeammin haluamansa.

Tähän on myös helpompikin tapa, eli; painat tuosta "Search this thread", siitä sitten painat "Advanced Search", ja kun se aukeaa niin kirjoitat oman nickisi siihen laatikkoon, "Search by nick"

Tuohan nyt on paljon vaikeempi tapa :D

Mut nyt mä lähen nukkumaan, tai siis yrittään nukkuun jopa 5h yö unia :zzzz:

Tähän on myös helpompikin tapa, eli; painat tuosta "Search this thread", siitä sitten painat "Advanced Search", ja kun se aukeaa niin kirjoitat oman nickisi siihen laatikkoon, "Search by user name". Ei tartte selata tuota pitkää listaa, vaan tuollalailla löytää nopeammin haluamansa.

Ain't nothin' but a peanut! :|

Back
Ylös Bottom