🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Ite oon sitä mieltä ettei ole ihan paska juttu, kummankaan osapuolen kannalta. Ottelua ajatellen. Sillä molempien ura olisi ollut aika paljon tästä kiinni. Liddell olisi tod.näk lopettanut uransa jos olisi kärsinyt tappion. Shogun taas olisi menettäny paljon nimeä tappiolla. Molemmille vähän erillainen ottelu alle ja uudelleen kohtaaminen olisi viellä mielenkiintosempaa. Olettaen tietysti että molemmat pyyhkii vastustajansa ennen kohtaamista. Kaksi kertaa polven rikkominen näin lyhyen ajan sisällä tosin ei lupaan kenellekkään hyvää. Toivotaan että mies toipuu.

Onko tässä Chuckin lopettamis puheissa nyt jotain perää vai onko tuo puhdasta mielikuvitusta? Joo ukko on vanha, mutta itse en ole kyllä nähny taikka kuullu mitään merkkejä lopettamisesta. Itse asiassa mies on kovasti puhunu, että tosissaan vielä vyötä metsästää. Shogunin ura on kyllä aikalailla taputeltu kun on noin paska jalka. Pitkään menee kuntoutuksessa ja ei mitään takuita, että tulee koskaan pelittään niinkuin ennen.

Onko tässä Chuckin lopettamis puheissa nyt jotain perää vai onko tuo puhdasta mielikuvitusta? Joo ukko on vanha, mutta itse en ole kyllä nähny taikka kuullu mitään merkkejä lopettamisesta. Itse asiassa mies on kovasti puhunu, että tosissaan vielä vyötä metsästää. Shogunin ura on kyllä aikalailla taputeltu kun on noin paska jalka. Pitkään menee kuntoutuksessa ja ei mitään takuita, että tulee koskaan pelittään niinkuin ennen.

En tiedä kuinka paljon niissä on perää mutta toi oli lähinnä mun oma mielipide, oon sattunu kyl jossain vaiheessa lukeekki siitä. Tuskin se enää hirveen kauaa jaksaa matsata JOS tulee takkiin.

Nojaa, melko aikasta sanoa vielä IMO mitä Shogunista vielä tulee. Onhan Fedorin kättäkin korjailtu useaan otteeseen. Polvi tietysti vähän hankalampi paikka, mutta silti.

running a report that Fedor Emelianenko — considered among many as the top heavyweight fighter in mixed martial arts — will be a free agent again within the next week and will entertain offers from the UFC.

Here’s a snip from the Russian’s long-time manager, Apy Echteld:

“Officially, yes, Fedor will be a free agent…. We’re open to a discussion [with UFC]. If everybody is willing to put a little wine in the water, then we have something to work with. There is space for this to happen.”

Emelianenko opted to sign with the newly-formed M-1 promotion in late 2007 instead of competing inside the Octagon. That decision prompted UFC Heavyweight Champion, Randy Couture, to fax in his resignation from a South African movie set.

“The Natural” indicated — and still does — that the only fighter left to prove himself against is the Pride FC heavyweight champion. He’s currently in the midst of an intense legal battle with the UFC about his decision and actions ever since.

Here’s a snip from UFC President Dana White:

“People think he’s the best — I don’t, not even close. But if it’s somehow possible, I would make it happen…. I like Randy, I genuinely like to think he’s a good guy. As much as we’ve gone back and forth on this, I would sign Fedor and do everything possible to get Randy in the Octagon with him. I’d do anything, because a., it’s a great fight and b., I think Randy would smash Fedor.”

M-1 has yet to stage a show and there’s talk that infighting between the Russian side of the operation and the American side has hindered its progress. Emelianenko, however, was loaned out to fight Hong Man Choi at the Yarennoka! Japan event this past New Year’s Eve, winning via submission (armbar) in round one.

This is the latest bizarre development in perhaps the most bizarre MMA storyline of all time. The storybook ending, after all that has transpired, would be a showdown between Couture and Emelianenko under the UFC banner.

Ei mikään yllätys, että M-1 paljastui vaan julkisuustempuksi...

http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=11580

Vai että sellasta vastustajaa Lesnarille

Onhan tosta nyt paljon tekstiä tuol lesnar ketjussa...

seuraava M-1 Challenge joka on järjestykseltään toinen pidetään Pietarissa 3.4.2008. Maista siellä ottelevat toisiaan vastaan Suomi ja Korea, sekä Venäjä ja Japani. Suomelta joukkueessa on mukana Lucio Linhares, Toni Valtonen, Niko Puhakka, Jani Tulirinta ja Jarno Nurminen. Tuossa kyseisessä tapahtumassa 3.4 kehässä nähdään myös Roman Zentsov sekä Aleksander Emelianenko. Emelianenko ottelee entistä ammattilaisnyrkkeilijää Fabio Maldonadoa vastaan ja Zentsov taasen Junior "Cigano" dos Santosia vastaan.

fightcard:
1 Marat Gelaev Russia VS Yunus Evloev Russia
2 Victor Nemkov Russia VS TBA
Team Finland vs Team Korea
3 Niko Puhakka Finland VS Kim Jongman Korea 70,0
4 Janne Tulirinta Finland VS Lee Yonghoon Korea 76,0
5 Lucio Linhares Finland VS Lim Hyungyu Korea 84,0
6 Toni Valtonen Finland VS Choi Seunghyun Korea 93,0
7 Jarno Nurminen Finland VS Kim Jihoon Korea + 93,0
Team Russia vs Team Japan
8 Yuri Ivlev Russia VS Nakamura Daisuke Japan 70,0
9 Islam Karimov Russia VS Hamamura Ken Japan 76,0
10 Ansar Chalangov Russia VS Watanabe Yuta Japan 84,0
11 Besike Gerinava Russia VS Sakuragi Yuji Japan 93,0
12 Ahmed Sultanov Russia VS Fujii Katsuhisa Japan + 93,0
Superfights:
13 Amar Suloev Russia VS Jacek Buczko Poland 84,0
14 Roman Zentsov Russia VS Junior "Cigano" dos Santos Brazil + 93,0
15 Aleksander Emelianenko Russia VS Fabio Maldonado Brazil + 93,0

Jopas on valtaisan kokeneita kamppailjoita nuo korean kaverit, tosin voipihan tuo olla ettei niiden paikalliset matsit kaikki tuolla sherdogissa näy.

Jopas on valtaisan kokeneita kamppailjoita nuo korean kaverit, tosin voipihan tuo olla ettei niiden paikalliset matsit kaikki tuolla sherdogissa näy.
Nii, mutta jos ei muita ammattilaisotteluita ole niillä ollut, niin hyvältä näyttää meikäläisten kannalta :D

Couture on sanonut, ettei halua otella edes Fedoria vastaan UFC:ssä. Kaikki muut vaihtoehdot käy. Saa nähdä kuka latoo eniten jenejä pöytään.

M-1 Global olis varmaan ihan mielellään järjestänyt Fedor v. Randyn, mutta ainoa hidaste on vaan tällä hetkellä Randyn sopimus UFC:n kanssa. Oikeusjuttukaan ei ilmeisesti mene Randyn kannalta ihan halutulla tavalla joten voi olla, että Randyn mieli vielä muuttuu jos Dana ja Fertittat on suopeita. Tietenkin sitten pitäs saada vielä Fedorinkin vaatimukset täytettyä siinä sivussa :).

Back
Ylös Bottom