Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Liitteet

• sininen.webp
    sininen.webp
    6 KB · Katsottu: 659
Noi oli pienenä niitä hienoimpia pullonkorkkeja mitä aina kerättiin, pitänee nyt sitten tutustua jo itse pullonkin sisältöön :)

Jea! Paras bisse tekee comebackin :kippis1:

Lahden Sininen palaa pian
16:09 - 14. maaliskuuta 2008

ESS Perinteikäs Lahden Sininen palaa olutmarkkinoilla lähiviikkona.
Sinisen valmistus päättyi monien harmiksi keväällä 1997. Tuolloin lopetusta perusteltiin vähäisellä kysynnällä. Saman kohtalon koki vähän myöhemmin toinen Mallasjuoman vanha valtamerkki Erikoinen.
Sinisen tuotanto alkoi äskettäin uudelleen Hartwallin panimolla Lahdessa, ja yhtiö tiedottaa myynnin alkamisesta virallisesti ensi tiistaina Helsingissä. Lauantain Etelä-Suomen Sanomat kertoo aiheesta lisää.

Helvettiläinen :kippis1: Vaikka muuten tulee kaljaa vähän juotua mutta tätä täytyy mennä ostamaan samantien kun tulee myyntiin. Ja tällä on myös otettu ensimmäiset kännit ikinä.

Oli ihan älyttömän hauskaa bilettää pitkästä aikaa. Suurin osa illasta tanssilattialla.

Ja vaikka yhtään numeroa en saanutkaan niin tuli tanssahdeltua parin todella kauniin neitosen kanssa ja vähän jupailtuakin. Ja lisäks joku vanhempi nainen vielä läppäsi perseelle. :D:D

Kannattaa näköjään juoda vähemmän, reenata, pukeutua tyylikkäästi, pitää hauskaa ja hymyillä oikeasti niin niitä kivoja katseita tuntui oikeasti saavan enemmänkin. :)

Tai sitten vaihtoehtoisesti kaikki vain nauroi mulle. :lol2:

Kannattaa näköjään juoda vähemmän, reenata, pukeutua tyylikkäästi, pitää hauskaa ja hymyillä oikeasti niin niitä kivoja katseita tuntui oikeasti saavan enemmänkin. :)
Voisitko kertoa, kuinka olit pukeutunut ja millä perusteella päädyit kyseiseen asukokonaisuuteen? Tekivätkö vaatteet miehen, vai tukiko miehinen olemuksesi tyylikkäitä vaatteitasi?

Noihin juttuihin haluaisin vastauksia.

Jee jee, sainpahan tänään tiskattua, pyykättyä ja laitettua päivävaatteet päälle! Vielä, kun olisin pystynyt lähtemään treeneihin :(.

Voisitko kertoa, kuinka olit pukeutunut ja millä perusteella päädyit kyseiseen asukokonaisuuteen? Tekivätkö vaatteet miehen, vai tukiko miehinen olemuksesi tyylikkäitä vaatteitasi?

Noihin juttuihin haluaisin vastauksia.

Vaatteet tekevät miehen mutta myös ryhdikäs ja liikunnallinen olemus kantaa paremmin vaatteita. Kakspiippunen juttu siis. ;)

Löysin yläasteen aikaisen suosikkipelini pitkästä aikaan, nimittäin HIIDENPORTTI :hyper: ! Tässähän tämä loppuilta meneekin rattoisasti :D.

Tänään oli jotain nuoria tyttöjä meillä virpomassa, ja kun siinä olivat virponeet ja varponeet niin minä lähdin hakemaan heille karkkia niin perästä kuului että "ompa toi teitin naapuri iso", tarkoitti siis minua :) laittoi hymyn huulille.

Työpaikka tuli, tänään olin haastattelussa :dance: oli vielä mieleinen firma ja pääsee alan hommiin nyt kunnolla. Loisto maanantai!!

Aamukampa näyttää kolmea, kai sitä pitää pikku hiljaa alkaa iloita. Melko hämmentynyt olo kuitenkin.

Niin ja laatuaikaa tänään. Tosin pahoin pelkään että loppuillasta fiilis on enemmän vitutusketjuun kuuluva.

Back
Ylös Bottom