Arvaa Elokuva

Hyvä Solidi, oikein!!! Pakko laittaa toinenkin kuva leffasta, jota moni ei tiedä, muut kuin fanit jotka on ostanut spessu version (suosittelen, Cameronin leffat on aina uskomattomia kun ne on spessuna):

6994cdf659.jpg

Heh, kävin jo hakemassa ko. leffan tuolta hyllystä että tarkistan :D Mutta ei tarvinnutkaan.. hetki pieni, editoin tähän viestiin uuden kuvan. Jos en kerkiä, niin sitten seuraavaan.

Heh, kävin jo hakemassa ko. leffan tuolta hyllystä että tarkistan :D Mutta ei tarvinnutkaan.. hetki pieni, editoin tähän viestiin uuden kuvan. Jos en kerkiä, niin sitten seuraavaan.

Hah, solidi my good friend, eihän niillä ollu alienissa ku saatana joku kotikutonen liekinheitin, häpeä! :D. Aliensissa sitten pistettiin muukalaista pinoon niin monella eri aseella, että oksat pois. Kertoo hyvin, että James Cameron on kevyt asehullu ja haluaa, että leffojensa aseet on realistisia ja mageita yms :rock:

Sori kun kesti, rupes pistämään hanttiin nuo kuvankaappaus-tsydeemit..

Pysytään klassikkolinjalla:

Liitteet

• kuva.webp
    kuva.webp
    20,7 KB · Katsottu: 182
Tai kauhu/toiminta, joka kyllä upposi minuun pentuna huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen. Tuosta on paha väitellä, koska Alien ei ole lempileffojani, kun taas Aliens on. Monet taas pitävät sitä Alienia ainoana oikeana, mutta minulle se on liian seesteinen elokuva. Cameron teki oikean valinnan, ja teki aliensseista sellasia mörköjä, joita ei voi pysäyttää edes hi-tech superaseilla. Aliens tulee kyllä yhtenä suosikeistani Terminator 2:n jälkeen.

Tai kauhu/toiminta, joka kyllä upposi minuun pentuna huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen. Tuosta on paha väitellä, koska Alien ei ole lempileffojani, kun taas Aliens on. Monet taas pitävät sitä Alienia ainoana oikeana, mutta minulle se on liian seesteinen elokuva. Cameron teki oikean valinnan, ja teki aliensseista sellasia mörköjä, joita ei voi pysäyttää edes hi-tech superaseilla. Aliens tulee kyllä yhtenä suosikeistani Terminator 2:n jälkeen.
Samoilla linjoilla. Alien on ihan ok ja tietynlainen uranuurtaja, mutta Aliens on vaan.. no, ehkä se sattui ilmestymään oman iän kannalta hyvään aikaan. Juostiin metsissä puupyssyjen kanssa ja leikittiin marineja :D Ja Alien 3 on mun mielestä oikeasti hyvä leffa vaikka sitä aina parjataankin..

;) Solidi kamuni, mekin oikeen leikittiin "alienssia". Toiset olivat alieneita ja toiset mariineja. Ja alieneilla riitti siis, että piilosta hyökkäsivät päälle ja koskettivat. Jos taas mariini ryhmä ehti nähdä juoksevan alienin, se oli toastina :) Toki alienit aina heräsivät eloon ja saivat etsiä uuden piilopaikan. Mariinit taas kuolivat ja joutuivat palaamaan baseen, joka oli kotiovi. ;) Minä tietenkin organisoin nuo säännöt, jopa alun asevalintaan asti, missä joka kakara kiikutti omat pyssynsä kuistille. Ensiksi lähti uzit sun muut haulikot :D

Pistetääs uutta kuvaa kehiin samasta elokuvasta.. Amerikkalainen elokuvahan tämä on, eräänlaisen genren ensimmäinen. Kaikki tämän ovat nähneet, jos kauhuelokuviin ovat tutustuneet...

;) Solidi kamuni, mekin oikeen leikittiin "alienssia". Toiset olivat alieneita ja toiset mariineja. Ja alieneilla riitti siis, että piilosta hyökkäsivät päälle ja koskettivat. Jos taas mariini ryhmä ehti nähdä juoksevan alienin, se oli toastina :) Toki alienit aina heräsivät eloon ja saivat etsiä uuden piilopaikan. Mariinit taas kuolivat ja joutuivat palaamaan baseen, joka oli kotiovi. ;) Minä tietenkin organisoin nuo säännöt, jopa alun asevalintaan asti, missä joka kakara kiikutti omat pyssynsä kuistille. Ensiksi lähti uzit sun muut haulikot :D
Ei prkl, siistiä :D se oli ehkä siisteintä pentuna, aina kun tv:stä tuli joku hieno elokuva, sitä lähdettiin leikkimään pihalle. Predatori kun oli katsottu, hypittiin puissa :D

Liitteet

• kuva.webp
    kuva.webp
    14,5 KB · Katsottu: 158
Back
Ylös Bottom