Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hei kundit ei sillä nimellä oo niin välii,tärkeintä on se et MINÄ vedän nyt wiskiä pohjille ja lähen jahtaa kissoja jkl yöhön,meen vissiin giglinii. :kippis1:

Aleksi on vittu suurin vätys koko Pihlajakadulla. Saatana kun oikein tulvi mieleen ne kymmenet jaksot jossa se a) valittaa b) nillittää c) uhoaa ja menee kulmantaakse itkemään.

Kytömäen tumppi oli tuumannu ettei Aleksi enää nysvää pippeliä, siis ei nössöile. Näin luin juorulehdestä jonka nimi oli muistaakseni seitsemän päivää.

No kuule - ajattelin aivan samaa! Kerkisin jo näkemään mielessäni kuinka über-eroottinen tapahtuma se olisikaan; Sofia makaamassa sängyllä sakset auki huppelissa ja kohmeisena.. Niko räpeltämässä Sofian alapäätä näyttäen yhtä toivottomalta kuin Matti Nykänen rubikin kuution parissa. Sofian silmäkulma olisi ainoa paikka joka kostuisi, sekään ei valitettavasti onnesta. Nikon kalpea iho hohtaisi pimeässä makuuhuoneessa kuin lasten yövalo tai fosforiviisareilla varustettu Mikki Hiiri -kello. Nikon pisamat ja luomet hankaisivat Sofian ihoa ja jättäisivät limavanaa jälkeensä Nikon kihnuttaessa epävarmasti ja hermostuneesti itseään Sofian reittä vasten, yrittäen löytää tuota mystistä Pandoran lipasta pienellä luotaimellaan, joka valitettavasti sekin toimii vain osin. Kun Niko viimein saa tungettua anturinsa, joka muistuttaa parvekkeella kesäpäivän viettänyttä valkosuklaapatukkaa, menee se päämääräänsä vahingossa poikittain. Vaikka tuon johdosta Niko ei päässytkään sukeltamaan, vaan tyytyi uimaan käsipohjaa, oli tunne niin eksoottinen ja uusi että Nikon retki loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan. Sofia itki onnesta - viimein tuo tuska ohi on..

Vai oliko tuo sittenkin minun elämästäni..? :(

:D:D:D:D haha ei voinu muutaku nauraa olet nero! :D:dance:

Luulen että tämä putki on se viimeinen putki sitten Maaritille......

Olipa aika yllätys että juulia ei oikein tykänny tosta tanjan jutusta. Tuo tanjuska on kyllä turhan kova aina selittelemään kaikkee shittiä. No niin muttakun niinkun öh.. sanos miten asiat on niin ois ehkä kaikille helpompi. Tolla omalla salailullaan se saa ittensä näyttämään vittumaisemmalta kun mitä on.

Ossi ei vaan näytä löytävän ikäistään seuraa.
Ensin se hölmöilee itseään kaksikymmentä vuotta vanhemman mega-blondin kanssa ja nyt pedofiileilee sen pikkutytön kanssa, jolla ei ole vielä edes tissit kasvaneet.

Joku roti on nyt saatava tähän asiaan, sen jälkeen kun ollaan saatu Maarit selväksi, Eero vapaaksi ja talon lakimies ulos psykoosista! Hommaa riittää.

...sen jälkeen kun ollaan saatu Maarit selväksi, Eero vapaaksi ja talon lakimies ulos psykoosista! Hommaa riittää.
..ja Niko kaapista. Mä olen edelleen varma että se katselee muiden poikien urosliittimiä.

200782084757641.jpg

Back
Ylös Bottom