Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkele pitää kai alkaa kattomaan F1 jälkilähetyksinä tai netin kautta, kun nostavat kanavapaketin hintaa. Ei niiltä uusilta kanavilta kuitenkaan tule mitään katsomisen arvoista. Scifiltä ehkä, mutta ei se paljon auta.

komps.. vituttaa ku pitää mennä nostaa hintaa uusien kanavien oerusteella. ja paskat, pitäköön tunnkinsa. mä sanon ainaki Mtv3 Max paketin irti

Tästä on kyllä aikaa, mutta kävin yhteen aikaan Raatin uimahallin salilla ja siellä kävi myös mustalaismies. No, ei se mitään mutta, kun muut treenasivat urheiluvaatteissa niin tämä herra treenasi täydessä juhlavaatetuksessa. Mustat kengät, suorat housut, kauluspaita ja henkselit. Treenin jälkeen tämä herra heitti aina kauluspaidan roskiin ja otti laukusta uuden paketissa olevan kauluspaidan ja laittoi sen päälle. Lisänä voisi mainita että, tämä herra tuli aina juttelemaan mulle, koska tunsi minut sen vuoksi, että olin ottanut sen niin monesti näpistyksestä kiinni. (olen siis vartija)

Treenin jälkeen tämä herra heitti aina kauluspaidan roskiin ja otti laukusta uuden paketissa olevan kauluspaidan ja laittoi sen päälle. Lisänä voisi mainita että, tämä herra tuli aina juttelemaan mulle, koska tunsi minut sen vuoksi, että olin ottanut sen niin monesti näpistyksestä kiinni. (olen siis vartija)

Ja pisti aina treenin jälkeen varastetun paidan päälle :hyvä:

Nykäsin postilaatikkoon lapun jossa lukee "Ei ilmaisjakelua, kiitos" yllättäen tuota jakelu-homoa ei kiinnosta näemmä kun samat mainokset pukkaa sisään. Onhan siinä toki hommansa jos joutuu mainokset erottelemaan oikean postin seasta mutta silti...

Nykäsin postilaatikkoon lapun jossa lukee "Ei ilmaisjakelua, kiitos" yllättäen tuota jakelu-homoa ei kiinnosta näemmä kun samat mainokset pukkaa sisään. Onhan siinä toki hommansa jos joutuu mainokset erottelemaan oikean postin seasta mutta silti...
Jos on toi lappu, niin ei pitäis tulla ilmaislehdetkään. Ei siis olisi ylimääräistä lajittelua.

Muutenkin jos laittaa lapun ei mainoksia, niin ei silloin saa esim länsiväylää jos asuu espoon suunnalla.

No ompa taas vitutuksen aiheet. ei varmaan ole iso homma heittää paperinkeräykseen niitä lehtiä. Voi olla jakajalla aika vittumainen homma alkaa keräileen ja roudaileen edestakas niita mainoksia, kun ei niitä rappukäytäväänkään varmaan viitti jättää.
Miettikää raavaat miehet mistä valitatte!

Ja en ole postinjakaja.

No ompa taas vitutuksen aiheet. ei varmaan ole iso homma heittää paperinkeräykseen niitä lehtiä. Voi olla jakajalla aika vittumainen homma alkaa keräileen ja roudaileen edestakas niita mainoksia, kun ei niitä rappukäytäväänkään varmaan viitti jättää.

Ja en ole postinjakaja.

Ole hyvä ja tule tyhjentämään mun eteistä kun olen 3 viikkoa asunnosta pois :hyvä: Ei kai tässä ihan turhan takia aiheesta sanota. Tokihan ne itsekin voi kantaa roskiin mutta kyllä monesti tuo lappu on ihan toiminutkin.

Oksennustauti ja kuumetta. Mikään pysyny sisällä kohta päivään. Vituttaa saatanasti

Itse asiassa tämä herra oli erikoistunut näpistelemään Gilletten partahöyliä. Tai ainakin niiden näpistelystä olen ottanut sen useita kertoja kiinni.

Ja en ole postinjakaja.

No et ole, koska muuten tietäisit että Ripe valittaa ihan aiheesta.

Päiväpostin jakajat merkkaavat nuo ei mainoksia-paikat omiin hyllyihin lajitteluvaiheessa tarroilla ja jättävät heittämättä mainokset näihin hyllyihin. Jos kielto on uusi, on ihan ymmärrettävää, että jakaja saattaa unohtaa merkitä tuon hyllyn tarralla. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ne mainokset pitäisi tunkea postilaatikosta sisään kielloista huolimatta. Kyllä ne voi tuoda takaisin ja merkitä se hylly seuraavalla kerralla.

Mainospostin jakajat jakavat ilmeisesti ihan kieltojen mukaan, eli ei tuota pitäisi tapahtua tässäkään tapauksessa.

Sen takia nuo kiellot laitetaan oveen, että niitä mainoksia ei tarvi roudata keräykseen ja muutenkin kaiken paskan tulo estetään omasta laatikosta.

Kele, 290 € meni autoremppaan. Mutta menipähän katsastuksesta läpi. En tiiä vituttaako vai pitäskö olla iloinen.

Päällimmäinen tunne on nyt vitutus. :D

E-pillerit? Ei tartte ainakaan kumien kanssa suhrata.

Edit. Olettaen tietenkin, että kyseessä on parisuhde.

Juu, näin olen aikaisemminkin ehdottanut, mutta otti vasta nyt paremmin asian onkeensa. Olen jälleen masturbator maximus kunnes emäntä saa pillerit käyttöön.

Suomen Posti konttorit saatana!!! Menin viiden aikaan postiin ja katoin että HUH vain yksi ihminen ennen minua. Siinä mamma jaaritteli asiakaspalvelijan sitten kanssa ihan joutavia (siis kaikkee että joo on raskasta nyt onneks joulut meni jne.).. Sitte pikkuhiljaa alko hirveesti porukkaa kerääntyä mun taakse jonoon, katoin siitä viraston kellosta 18min jonotin että yks asiakas saa lämpöleimansa kirjeeseen.
Vitutus nous niin kovaks että ku kaveri sattu soittamaan nii sanoin aika kovaan ääneen "joo meen sinne heti ku pääsen postin jonosta, jos ennen kaheksaa pääsen nii hyvä tää menee sillo kii".

MEILAHDEN TEHO-OSASTO. NYT ON SÖSSITTY SELLAISIA pikkuasioita NIIN MONTA KERTAA ETTÄ ALKAA PINNA PIKKUHILJAA PALAA. Ei saatana oikeesti, jos johonkin suomessa EI VOI LUOTTAA, niin se on sairaalahoito!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Kele, 290 € meni autoremppaan. Mutta menipähän katsastuksesta läpi. En tiiä vituttaako vai pitäskö olla iloinen.

täällä katsastus jo myöhässä. engine-check-valo palaa. apparin puolen sähköikkuna paskana. takalattialla vettä. Ja auto siis 8 vuotta vanha ja kaikki nää viat tullu nyt parin viikon sisään. Saatanan vag :curs: Voi olla et tähän kiloeuro menee. Vittu

Halvalla pääsit. Mun auto makso 650eskoo ja jouduin melkee toisen mokoman laittaa et meni läpi. Tyhmää ehkä, mut isompi vaiva ois hävittää nykynen romu ja hommaa uus jossa on leimaa.

Juuri pääsin treenaamisen makuun, kun kainaloon tuli joku paise jota puukotettiin. Vähintään viikko urheilukieltoa.
Ärsyttää maksaa 115€ kolmenkuukauden treenijaksosta, josta treenaamaan kunnolla pääsee jonku kuukauden.

Back
Ylös Bottom