Jerry Virtanen!

Tässä muutama kuvatus Jerrystä ennen 2007 noviisiskaboja..
Vähän jälkijunassa mennään, mut eipä oo täällä vissiin ennen ollut :)
Seuraavan kerran Jerry nähdään lauteilla 2009, jos ei mitään kommervenkkejä satu :rock:

GetAttachment4.jpg

GetAttachment3.jpg

GetAttachment2.jpg

GetAttachment.jpg

Ja eikun kommentteja kuvista..!

Minkä ikäinen kaveri on, muistikuvani mukaan aikas nuori? Joka tapauksessa hyvässä lihassa.
E: Pikaisella haulla löysin, että olisi -85 syntynyt.

Upee kunto, mutta silmiinpistävän pienet reenipainot:wtf: No hyvä jos toimii:)

Hyvät lihat ja nuori kaverikin vielä!! Tullee menestymään vielä kunhan jaksaa tahkota kisoja läpi! Tsemppiä vain! :thumbs:

Ei ne treenipainot mitään kerro!! Vrt. voimannostajien lihakset vs kehonrakentajat!

Joo täytyy myöntää et oli meikäläinenkin aikas ihmeissään kun kävin pitkästä aikaa vetääs selkärääkin a`la Virtanen. Ensin leuanvedot alle ja sit 40kg T-kulmasoutuun ja menoks!! Mut nii vaa rupes äijät hyytyyn kympin korvilla.. Ylirauhallinen tahti, kunnon venytys ja viel pysäytyksellä. Rupee hiukka pienemmätkin painot käymään ylivoimaseks aikas hätäseen :hyper:
Ja mistään heikosta kaveristahan ei oo ees kyse.. Niinkun varmaan huomasitte Bodyn artikkelista 19v tehdyt nostot(kisoissa).
Penkki 190kg
Kyykky 265kg
Mave 255kg

Tulevaisuudessa taitaa tämä kaveri on aika kova tekijä lauteilla.

Komeat kintut on jäbä saanut aikaiseksi.:thumbs:

Kiva että täällä tuodaan esille Forssan BB sceneä, joka kyllä isojen miesten puolella taitaa rajoittua Jerryyn :rolleyes:, tai mistäs minä tiedän mitä mörkäjä siellä Vesihelmessä ja Kuntohaassa kasvaakaan :D.

Hyvältä näyttää kuvat! Paljon vaan tsemppiä Jerrylle treeneihin kohti vuotta 09 ;).

Ainakin mitä olen seurannut niin taitaa joku reenata syksyn kilpailuihin vesihelmessä.. Ainakin ko. henkilöstä näkee ettei ihan kuntoilijakaan ole.

Kyllä se varmaa on että kisaavasta kaverista on kyse. En viitsi ruveta toimimaan kenenkään äänitorvena varsinkaan kun siihen ei ole pyydetty, asia varmasti tulee esille aikanaan. Jotkut eivät pidä ääntä suunnitelmistaan.

Kyllä se varmaa on että kisaavasta kaverista on kyse. En viitsi ruveta toimimaan kenenkään äänitorvena varsinkaan kun siihen ei ole pyydetty, asia varmasti tulee esille aikanaan. Jotkut eivät pidä ääntä suunnitelmistaan.

Meinaatkohan kaveria jolla suht. kova selkä(mm. kulmasoutu +200kg)?? Tälläsen fellasin oon siellä nähnyt romuja liikuttelevan ns. keharityyliin :) Niin ja unohtamatta niitä lukemattomia voimanostopoikia helmessä... :rock:

Varmaankin puhumme samasta kaverista. Ainakin toi esimerkki minkä mainitsit sopisi. Itsekin olen nähny sen tekevän sarjaa mm kulmasoudussa +200kg ja olen vierestä katsonu kun veti pari viikkoa sitten 280 kilolla sarjaa maastavedossa ilman vyötä. Et kyllä selkä on ainakin tosi kova. Kyykkysarjatkin on parinsadan paremmalla puolella ja ne on aivan pohjasta ja hitaita. Eli voimaa on. Todennäköisesti pihviäkin. Mutta se siitä, kivahan se on katsella kun romu liikkuu.:)

Back
Ylös Bottom