Enemmän massaa ja isommat lihakset

Eli semmone lyhyt kysymys et miten kannattaa treenata jotta saa massaa harjoiteltuu eniten ja lihasten kasvua? oon tehny 3x9 sarjoja kaikille lihasryhmille ja sitten myös hieman pyramidi järjestelmää.Oisko kenties 5x5 paras ratkaisu?

Eli semmone lyhyt kysymys et miten kannattaa treenata jotta saa massaa harjoiteltuu eniten ja lihasten kasvua? oon tehny 3x9 sarjoja kaikille lihasryhmille ja sitten myös hieman pyramidi järjestelmää.Oisko kenties 5x5 paras ratkaisu?

Et sitte yhtää vaikeempaa kysymystä keksiny. Tohon ku osais joku selkeen vastauksen antaa...

oon tehny 3x9 sarjoja kaikille lihasryhmille ja sitten myös hieman pyramidi järjestelmää.Oisko kenties 5x5 paras ratkaisu?
Kannattaa välillä kokeilla myös 20x1 -systeemiä.. Treenaa kaks viikkoa kolme kertaa viikossa rintalihaksia, sit kaks viikkoa selkää ja kaks viikkoa käsiä. Jalkoja voi in my opinion treenata sillon kun jaksaa. Tällä systeemillä ei tarvitse ees lihaksia pahemmin lämmitellä, kun ne lämpenee ihan hyvin siinä treenatessa.

edit: Äläkä unohda kaverin auttamia pakkotoistoja ja hitaita ja nopeita negatiivisia!

Älkäähän nyt vittuilemaan heti käykö, kun joku on alkanut treenaamaan, eikä vielä heti kaikkea kaikesta tiedä. Minäkin tässä huono tarkempia neuvoja jakelemaan, mutta kannattaisi tuolta alottelioiden osiosta katsella joku mieleinen ohjelma ja kokeilla, miten sinulla toimii. Siitä sitten ajan myötä muokkailla itselle toimivammaksi.

Ja massaa tulee treenin myötä, muistaen tietyti ravinnon.

Outoa kun nää aloittelijat ei osaa suunnistaa Aloittelijoiden osiolle. Sieltä löytyis tohonkin monta trediä. Tosin aloittelijathan eivät voi sitä tietää..

Kannattaa välillä kokeilla myös 20x1 -systeemiä.. Treenaa kaks viikkoa kolme kertaa viikossa rintalihaksia, sit kaks viikkoa selkää ja kaks viikkoa käsiä. Jalkoja voi in my opinion treenata sillon kun jaksaa. Tällä systeemillä ei tarvitse ees lihaksia pahemmin lämmitellä, kun ne lämpenee ihan hyvin siinä treenatessa.

edit: Äläkä unohda kaverin auttamia pakkotoistoja ja hitaita ja nopeita negatiivisia!

Imo 10x turhempi viesti ku aloitus. Miten jaksat tollasia laittaa, ku kyseessä tuskin mikään provo on!? Tällä foorumilla vituttaa eniten tällaset viestit..

Sori mut aivan pakko kysyä että mitä tämä mystinen massa oikein on ? Tahtoisin ihan mielenkiinnosta kuulla threadin alottajan näkemyksen asiasta.

-Anteeks

Massa kuvaa aineen määrää, se on kappaleen tietynlaista suuruutta kuvaava perussuure. Massa tarkoittaa kappaleen hitautta ja osoittaa, kuinka suuri voima tarvitaan antamaan kappaleelle tietyn suuruinen kiihtyvyys. Massan SI-järjestelmän mukainen perusyksikkö on kilogramma, joka on tuhat grammaa. Suurten massojen yksikkönä käytetään yleisesti tonnia.

Nojoo, alottelijoille on jo varmaan tuhat ja yksi ketjua missä on tästä asiaa, joten vois vähäsen yrittää etsiä eikä heti postata uutta trediä...

Kyllä siinä nyt saa jo vähän vittuilla jos ei mitään infoa viitsi oma-aloitteisesti etsiä. Ei ole kovin lupaava alku punttiuralle jos kaikki pitäis tuoda hopealautasella tohon nokan alle.

Tarkoitatko että kannattaa reenata kaks viikkoa kolme kertaa viikossa PELKKIÄ rintalihaksia ja sitten seuraavat kaksi viikkoa selkää ja seuraavat kaksi viikkoa käsiä? Vai kolme reeniä rintaliha-selkä-käsi painoitteisesti?

Kuka sen voi sanoa mikä tapa on paras aloittelijalle?ite reenasin alussa muutaman viikon rauhassa ja hain osalle liikkeille nosto taktiikan kuntoon ja sitten vaan kovasti rautaa tankoon ja hyvä on tullu!!!!ollaan kaikki niin erillasia:anssi:

Kyllä siinä nyt saa jo vähän vittuilla jos ei mitään infoa viitsi oma-aloitteisesti etsiä. Ei ole kovin lupaava alku punttiuralle jos kaikki pitäis tuoda hopealautasella tohon nokan alle.
Samaa mieltä olen. Helppo ratkaisu olisi esimerkiksi se, että tiettyyn postimäärään asti ei voi avata uutta keskustelua. Itse olen ainakin tähänkin asti pärjännyt ihan vanhoilla keskusteluilla ;)

Imo 10x turhempi viesti ku aloitus. Miten jaksat tollasia laittaa, ku kyseessä tuskin mikään provo on!?
Sori. Huonona tekosyynä turhalle viestille olkoon iltaan asti venynyt darra. Eihän tää threadi mua henkilökohtaisesti niin paljon ärsyttänyt, että olis tarvinnut vittuilemaan ruveta.

Threadin aloittajalle tsemppiä vaan alkavalle punttiuralle!

Tarkoitatko että kannattaa reenata kaks viikkoa kolme kertaa viikossa PELKKIÄ rintalihaksia ja sitten seuraavat kaksi viikkoa selkää ja seuraavat kaksi viikkoa käsiä?
Joo, tää on uusi mullistava treenimetodi. Not.

Tätä ketjua ja siinä esiintyviä linkkejä kannattaa lueskella.

Hehe ei mua loppujen lopuksi edes ärsyttäny se viesti nii paljon. Sillähetkellä vaa vitutti yks muu asia ja väsytti nii tuli otettua pulttia vähän tavallista rivakammin. :kippis1:

en vaivautunut lukemaan koko paskaa alusta asti mutta eiköhän se selviä kokeilemalla.. sulle voi sopia esim paremmin 1z15, 1x12, 1x12 kuin vaikkapa 1x 10, 1x8, 1x8... koko pakkotoisto taitaa olla täynnä ihmisiä jotka miettii juuri tuota miten saada massaa ym.. joka tredi täällä perustuu alunperin noihin kysymyksiin ::: ''kuinka massaa, timmiksi ym..

Joo, tää on uusi mullistava treenimetodi. Not.

Tätä ketjua ja siinä esiintyviä linkkejä kannattaa lueskella.

..hmph.. en löytänyt tuolta kyllä tietoa tohon treeniin.. onko mitään suoraa linkkiä missä käsitellään juuri tuota treeniä? oon suunnitellu ite tekeväni tollasta treeniä mutta en tiedä onko toi hyvä..

Back
Ylös Bottom