Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tarkoittaa siis kovalevyn formatointia eli alustamista. Kaikki tieto häviää tässä prosessissa kovalevyltä ja siten myös mahdolliset haittaohjelmat. Tämän jälkeen tietysti käyttöjärjestelmä täytyy asentaa uudestaan.

kyse lienee jostain ohjelmasta x joka syö prossutehot -> kone käy kuumana -> tuuletin huutaa.

joten ratkaisuksi format c ja käyttistä uudelleen koneeseen -> ohjelma tod näk häviää ja kone käy viileämpänä.

Jos on astma/rasitusastma niin mahdollista saada B:n paperit armeijaan?

Mitä toi ignore edes tekee tarkalleen? Ja löytyy tuolta profiilista muistaakseni... Entä toi buddy-list, vai mikä se olikaan..?

Jos on astma/rasitusastma niin mahdollista saada B:n paperit armeijaan?
On varmasti. Itselläni on astman vuoksi C:n paperit, eli vapautus rauhan aikana. KELA-korvauksiin oikeuttava astmadiagnoosi tuli parin päivän sairaalatestien (poskiontelopunkteerauksen, kaikenlaisten histamiinikokeiden ja rasituskokeiden) jälkeen. C:n kutsuntatodistus tuli ihan erikseen pyytämättä myöhemmin tornikirjeessä. Pelkällä rasitusastmalla tuota tuskin irtoaa kuitenkaan.

Painat tosta nikistä, jonka haluut ingoreen - View puplic profile - Add /nick/ to Your Ignore List

Ingore varmaanki on ettet näe henkilön viestejä tai sit ei pysty kaveri laittaan sulle yksityisviestiä tms. Lähinnä spammereille

:offtopic: Auton yliohjautuvuus ei tarkoita ihan vastaavaa asiaa. Se tarkoittaa ememmänkin tällaista tilannetta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Yliohjautuminen

Eli auton takapää lähtee liukumaan ennen etupäätä. Tämä mitä ilmeisesti tarkoitit on ihan vain reagoinnin hitautta ja korjausliikkeen liioittelua.
Jos oletetaan että auto lähtee liukkaalla luisuun (tyypillisesti kaarteessa), teet sinänsä onnistuneen korjausliikkeen, muttet palauta ratin asentoa menosuuntaan hitautesi vuoksi ajoissa (vaatii usein kokemusta että tämän taitaa), niin eikö se johda juuri tuollaiseen tilanteeseen? Mutta siis sen kahvikupin kanssa tarkoitin reagoinnin hitautta ja korjausliikkeen liioittelua, eihän kahvikupissa ole renkaita.;) Epäonnistunut korjausliike kuitenkin voi molemmissa johtaa vahinkoon..

Onko olemassa hyvää scart-jakoboksia? Mulla on telkkarissa kaksi liitäntää ja kolme laitetta jotka pitää saada kiinni. Tossa olen yhden Haman boksin kanssa tapellut useamman kuukauden, mutta kuva on ihan paska. Koko ajan menee jotain raitaa kuvassa ja äänessä ihan hullu hurina. Koitettiin vaihtaakin se toiseen samanlaiseen, mutta ei apua. Yhtä paska on tääkin. Äsken löysin halpahallista jonkun halpishaarottimen ja koitin sitä jos vaikka sattuisi olemaan parempi. Ja paskan marjat. Se on vielä paskempi, kuten hinnastakin voi päätellä.

Eli kertokaa nyt hyvät ihmiset mikä avuksi? Uutta telkkaria useammalla scart-paikalla saa ehdottaa jos laittaa samalla rahaa mun tilille.

Onko olemassa hyvää scart-jakoboksia? Mulla on telkkarissa kaksi liitäntää ja kolme laitetta jotka pitää saada kiinni. Tossa olen yhden Haman boksin kanssa tapellut useamman kuukauden, mutta kuva on ihan paska. Koko ajan menee jotain raitaa kuvassa ja äänessä ihan hullu hurina. Koitettiin vaihtaakin se toiseen samanlaiseen, mutta ei apua. Yhtä paska on tääkin. Äsken löysin halpahallista jonkun halpishaarottimen ja koitin sitä jos vaikka sattuisi olemaan parempi. Ja paskan marjat. Se on vielä paskempi, kuten hinnastakin voi päätellä.

Eli kertokaa nyt hyvät ihmiset mikä avuksi? Uutta telkkaria useammalla scart-paikalla saa ehdottaa jos laittaa samalla rahaa mun tilille.

Osta semmonen jakaja, missä on kytkin ja mieluiten tietty vielä kullatut liittimet. Jakaja vaikuttaa kuvaan tosiaan aika paljon, joten halvalla ei välttämättä saa tässä tapauksessa hyvää...

Osta semmonen jakaja, missä on kytkin ja mieluiten tietty vielä kullatut liittimet. Jakaja vaikuttaa kuvaan tosiaan aika paljon, joten halvalla ei välttämättä saa tässä tapauksessa hyvää...
Kytkimet noissa on molemmissa, siinä Haman jakajassa ja tossa halpiksessa. Onkin sellainen kutina, että vika on niissä, paskoissa kytkimissä. Kattelin tota Hamaa sisältä päinkin huonon liitoksen toivossa, ja ihan asiallisen näköisesti se näytti piirilevylle olevan kasattu.

Mutta meinaatko, että kunnon hifijakaja kullatuilla liittimillä on sitten oikeasti parempi? Lyötkö vasemman kiveksen vetoa?

Kytkimet noissa on molemmissa, siinä Haman jakajassa ja tossa halpiksessa. Onkin sellainen kutina, että vika on niissä, paskoissa kytkimissä. Kattelin tota Hamaa sisältä päinkin huonon liitoksen toivossa, ja ihan asiallisen näköisesti se näytti piirilevylle olevan kasattu.

Mutta meinaatko, että kunnon hifijakaja kullatuilla liittimillä on sitten oikeasti parempi? Lyötkö vasemman kiveksen vetoa?

On niissä kytkimissäkin eroja joo. Kyllä ne kullatut liittimet kannattaa olla samalla kertaa, kun kunnollisen ostaa. Luulisin, että joku hieman kalliimpi jakaja missä nuo ominaisuudet löytyy, on hyvä.

Joku väitti, että kraanasta tullessaan kylmä vesi on puhtaampaa kuin kuuma vesi ja tämä johtuisi putkistoista. Liekö tässä mitään perää vai onko joku insi-- siis ihminen uunottanut mua?

Back
Ylös Bottom