Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu että se on yks vitun ryökäle!!

Tekis mieli syödä muroja. Ostin jotain muromysliäkin cornflakesien kaveriksi. Onko muilla vastaavaa murofetissiä? :kuola:

577px-Pedobear_17.jpg

ei nalle the puh tälle pärjää :rock:

Edit: no voi vittu. Korkkasin marjaisan muromyslin, kaadoin jo vähän flakesien sekaan ja sitten pysähdyin lukemaan pussinkylkeä kun tuoksahti tutulle. Sisältää: 0,5% omenaa. Marjainen muromysli. Arvatkaas kuka on omenalle allerginen? Ei vittu mun mielestä omena ole marja, mitä vittua se mun myslissä tekee? Ihan vittuillessaan varmaan pitänyt tunkea 0,5% omenaa etten voisi syödä sitä. Eikä tämä vituttaisi niin jos olisi vain yksittäistapaus, mutta arvatkaas onko vaikea löytää kaupasta mitään sekamarjatuotteita missä ei olisi omppua seassa, ihan jokaisessa sekamehussa nimittäin on, vaikka olisi jokin "vattu-mansikka" niin ihan varmasti kiusallaan pitää olla myös omenaa seassa. Sellaiset missä ei ole voi laskea yhden käden sormin. Aina saa käydä puoli hyllyä läpi kun tekee mieli ostaa sekamehua tai oikeastaan mitä tahansa tuotetta jossa voisi lymytä marjoja tai hedelmiä. Perkele. :curs:

olin lukiolaiste nvahonje jatkopaikal blondi tuli kesqstelee ja pyys danzaa ja katoin vaa vittu tyhmänä kännygä tasqlampul et "Kuvas vittu sä oot" vitutti ävähä jäögpäi ku s e läht. onneks kimmol sain sentää pillua

olin lukiolaiste nvahonje jatkopaikal blondi tuli kesqstelee ja pyys danzaa ja katoin vaa vittu tyhmänä kännygä tasqlampul et "Kuvas vittu sä oot" vitutti ävähä jäögpäi ku s e läht. onneks kimmol sain sentää pillua

wewewe terflsdf+ lfadf fåfsdfå sdpwer qwdweofk dmfewr fewrfk mutta pillua tuli. OIKEIN!

8d hausq oli olkx joku mu tänää vannhhoj jatkol tms?

wtf hiljast eiks t oo sjoku supertrhad mis kaikki o happy ja virtaa =D

Back
Ylös Bottom